Plees

Friso @Plees heeft van mij een aantal bandjes overgenomen. Snelle deal, een aangenaam contact en snelle betaling…aanrader!

1 like

Een Omega Loupe van @Plees overgenomen, vlotte communicatie en snel tot een deal gekomen.
Verzending was ook snel, samengevat een goede koopervaring.

1 like

Seiko overgenomen van @Plees, je kunt hem er goed bij hebben :smiley: (beetje humor in t leven kan geen kwaad toch :wink:).

Geen idee of ik daadwerkelijk het horloge krijg opgestuurd en ij welke staat, maar heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat komen!!

1 like

Oris verkocht aan @Plees, prima zaken doen met hem👍

1 like

Een Raymond Weil overgenomen van @Plees. Fijne communicatie, perfect verpakt en snel verstuurd. Maar het allerbelangrijkste natuurlijk: de horloge is prachtig en helemaal conform omschrijving.
Kortom, hele fijne verkoper!

1 like

Dat hoor ik natuurlijk het liefst :+1:

1 like

Een heel fijn contact en verkoop gehad met Friso a.k.a. @Plees. Leuke, vlotte kerel. Aanrader!

1 like

Je bent te aardig :blush: nog niet eens in huis :+1:

1 like

Ik heb deze week een mooie Omega horlogedoos van Friso @Plees overgenomen en dat was een top ervaring. We zijn snel tot een deal gekomen, en 24u later stond de postbode al aan de deur met een doosje :package: perfect!
5 :star:

Tot een volgende keer!
Gr, Matthijs

1 like

Mooie snelle deal gemaakt met Friso.
Vriendelijk en to the point.
Hij een paar euro rijker en ik een mooie Omega cap voor de Zomer :grin::+1:t2:
Wie weet tot de volgende keer,
Dankjewel @Plees

1 like

Friso deed een prima bod op mijn Barton horlogebandje en de deal was snel rond. Fijne communicatie en supersnel betaald! Een aanrader wat mij betreft. Bedankt nog @Plees.

1 like

Alles voor de hobby :sweat_smile: dank ook :+1:

Dank je Mick! Zoals net gemaild heb ik een prima match gevonden:

1 like

Bandje overgenomen van Friso @Plees . Snel verzonden in bomvrije verpakking. Aanrader! :+1:

Graag tot de volgende keer Friso!

1 like

:smiley:graag gedaan, zie graag een polsschot met het bandje.

1 like

Vorige week een Omega doos overgenomen van Friso. Deze werd snel en heel goed verpakt verstuurd, er zat zelfs nog een verrassinkje bij, superleuk!!

Kortom, aanrader :+1:

1 like

Wat spulletjes van Plees overgenomen. Snelle deal, flexibele overdracht.

Would buy seller again.

1 like

Mooi loepje van @Plees overgenomen, snel en professioneel verpakt en verzonden, prettig contact-- :star::star::star::star::star:

1 like

Vanmorgen een Seiko Shu-iro overgenomen van @Plees.
Zeer prettig en gezellig contact👍
Zeker een aanrader!

1 like

Een fijn en correct forum lid waar ik een leuk contact mee heb gehad, die 2 Omega’s van me heeft overgenomen. Echt een aanrader!

Nogmaals dank en heel veel draag plezier gewenst!

1 like