Plees

Friso aka @Plees kocht bij mij een hele nette Seamaster en de deal was dan ook heel snel beklonken na een correcte en zeer vriendelijke communicatie. De betaling was prompt en de verzending die daarop volgde evenzeer.

Ook correcte feedback bij ontvangst, graag weer!

1 like

Van @Plees mooi snel een bandje in huis! Heel fijn, bedankt! Eerlijk over de kleur;) kan niet misgaan!

1 like

@Plees heeft mij een lotje gereedschap verkocht. Ik ben erg in mijn nopjes met de gereedschap en de verkoper. Friso Bedank.

1 like

Graag gedaan, succes ermee :+1:

Bedankt voor het overnemen van mijn Seiko @Plees ! Ook voor het prettige contact vooraf :grin:. Veel draagplezier ermee, maar dat gaat ongetwijfeld lukken :ok_hand:

1 like

:+1:Volgende keer moeten we wat meer tijd nemen om over de echt belangrijke dingen vann het leven te babbelen: horloges :joy:

2 likes

Een boek gekocht die aangeboden werd inclusief verzenden. Het boek is verzonden in een envelop en is flink beschadigd aangekomen. Helaas geen enkele oplossing geboden door Plees.

Jammer.

Tsja daar hadden wij destijds ook niet de tijd voor. :nerd_face:
Top koper/verkoper !

1 like

Tja, jammer Bas. Wel eerlijk zijn: dikke dubbele laag bubbelplastic en foamlaag. Lompheid van de post kan ik niets aan doen. Wederzijds balen.

Zoals steeds fijn handelen met Friso! A++ :slight_smile:

1 like

Vanavond bij Friso aka @Plees met koffie onder de notenboom gezeten. Lekker gebabbeld en genoten van de rustige sfeer.

Oh ja, en de Ofsi meegenomen die Friso in het blauwe deel had staan. Met ook in het echt een zeer mooie wijzerplaat.
Friso, het was wederom een genoegen.

2 likes

Leuke deal met @Plees (Friso) gesloten, alles vlot verlopen, veel plezier met de zoemer!

1 like

Fijn en snel handelen met @plees.
Leuk horloge overgenomen voor een leuke prijs en snel verzonden!
Ee verkoper waar ke goed zaken mee kan doen !

1 like

Graag gedaan! Goed te horen dat hij bevalt :+1: Veel plezier ermee :smiley:

1 like

Voor de tweede keer een horloge verkocht aan Friso. Leuk contact en vlotte deal. Kortom: aanrader!

1 like

Bandje verkocht aan @Plees. Fijne communicatie en vlotte betaling. Top! :smiley:

1 like

Mooie vintage gekocht van Friso. Fijne communicatie, snelle verzending en perfect verpakt. Aanrader!

1 like

Mooi bandje gekocht van @Plees. Super staat, nette prijs, vlotte verzending en erg prettige communicatie. Thanks Friso :pray:t2:

1 like

:+1:veel plezier ermee

1 like

Opnieuw een horloge verkocht aan @Plees. Wederom prettig contact en correcte afhandeling. Precies zoals het heurt. :ok_hand:

1 like