Plees

@Plees heeft een waterdichtheidstester van me overgenomen.
100% dikke aanrader!

Jammergenoeg is er bij de transportfirma iets misgelopen. We doen er nu uiteraard alles aan dit op te lossen!

1 like

@Plees benaderde mij over een paar manchetknopen die ik aanbood. Communicatie en betaling waren vlot. Fijne deal!

1 like

Weer een deal gemaakt met @Plees , leuke deal en tot een volgende?

1 like

Vlotte deal gemaakt met @plees weet nu dat ze in goede handen zijn :+1::pray:

1 like

Één van mijn Seiko Bullheads verkocht aan Friso. Met lichte pijn in het hart, maar ze kreeg te weinig polstijd meer en dat is zonde van zo’n icoon!

Gelukkig is Friso de nieuwe eigenaar en ben ik helemaal gerustgesteld: meer liefde zal ze niet kunnen krijgen :wink:.

Leuke live-overdracht in een van de favoriete hideouts van de Elidos in de Betuwe: de plek ‘waar je altijd naar toekan’ :wink:

afbeelding

Absolute topper die @Plees, volle 5 :fox_face: :fox_face: :fox_face: :fox_face: :fox_face: en geloof me, er zijn er die minder goed uit een ontmoeting met de Elidos zijn gekomen :rofl::rofl:

1 like

:grimacing: :sunglasses: :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Friso.
Snelle deal, blij mee…@Plees

1 like

Voorheen wat spulletjes van @Plees overgenomen, nu meldde hij zich bij mij voor een nieuw horlogebandje. Altijd prettige en duidelijke communicatie. Wederom top!

2 likes

(Eerder bericht kon ik niet wijzigen en heb ik verwijderd… domme typo 2x)
Fijne deal gedaan met @Plees Friso!
Casio efv100d overgenomen, horloge kwam keurig verpakt tussen Kerst en Oud en Nieuw binnen.

Bedankt Friso!

1 like

:rofl: :+1:

1 like

Weer een prima deal gesloten met @Plees

Vriendelijke communicatie en vlotte afhandeling! :+1:t2:

1 like

Ik heb een bijzonder mooie Omega Polaris van @Plees voor een prima prijs mogen overnemen. De communicatie was heel vriendelijk. Het horloge werd snel en in een aardbevings-proof pakket toegestuurd. Mocht hij weer iets moois in de aanbieding hebben dan zou ik zonder enige aarzeling weer met hem in zee gaan :+1:

1 like

Hele leuke vintage Vostok overgenomen van @Plees
Als een hele prettige transactie ervaren.
HFwaardig. Friso, bedankt en wie weet tot de volgende.

1 like

Blijkbaar woont Friso in de buurt, want in plaats van versturen werd het brengen! Gezellig met @Plees een half uurtje gekeuveld over horloges en hij bracht nog wat meer mee, gewoon om te laten zien (guess what daarvan heb ik er natuurlijk óók weer een gekocht).

1 like