Mesh gaat op de witte.
De mesh band staat heel goed bij de witte wijzerplaat ![]()
Damn wat een mooi duo ![]()
Dat staat hem super! Heb ook een video gezien waar de Summerblue op Meshband gepresenteerd wordt en dat is ook een zeer mooie combinatie ![]()
Inderdaad ![]()
Op deze regenachtige dag
maar is even een duiker om gedaan. @Sjiel @Warroo @myfriendscallmeKC doen jullie mee?![]()
Ik trap af👇
Whahahaha wat een baas😎
Datum staat niet goed vriend🤡
Gianni Agnelli, L’avvocato.
Kijk die KC eens met z’n Sprezzatura. Het spat er van af!
Verdorrie, nu ben ik je naam vergeten
, maar wel een aparte PloP. Kan ik mijn andere Plop ook hier wel posten
. Maar ik ben mijn Pam wel gewend hoe dat zal zijn met een PloProf vraag ik mij af. Nu zat ik denken om eens bij ome ali een Steeldive uit te proberen als dat bevalt dan naar de Omega en de steeldive op mp ![]()
Ik vraag mij af hoe de PloProf dragers dit ervaren, vooral hoe het gedeelte van de kroon aanvoelt op de pols als je je hand knikt???
![]()
Gelezen, des te meer reden om eerst bij ome ali aan te kloppen. Mijn ega vindt hem trouwens verschrikkelijk, zoals veel van mijn horloges ![]()
Er wordt over de steeldive gesproken in dezelfde trant; eerst proberen alvorens de stap te wagen naar de real deal.
Hier vloeken in de kerk natuurlijk ![]()
Bij ome Ali aankloppen heeft geen zin. Voordat ik echt een horloge liefhebber werd, had ik ooit 20 jaar geleden een nep Daytona gekocht. Deze belande in een laatje. 20 jaren later was ik de eigenaar van een echte Daytona. Voor de leuk haalde ik de neppert te voorschijn om ze te vergelijken. Het verschil was dag en nacht. Kwaliteit, gevoel, balans in design. Alles was anders. Zoveel als ik van de Daytona hield, zo weinig kon de neppert me iets schelen. Hup het laatje weer ingegooid.
Je kan beter naar een GTG gaan en the real deal om de pols proberen. Werkte bij mij ook heel goed.
Ik snap ergens wel dat voor een Ploprof een gewone pasbeurt misschien niet afdoende is.
Maar of het clommage dan uitkomst biedt, is ook maar de vraag. Zelfde proporties/gewicht/onderkant?