PloProf Only

Nu wil ik nog harder een Ploprof. Maar ik heb een hakselaar nodig. En een omheining, en een hoop bomen …

3 likes

Het is een beetje de tegenhanger van de zwembadpas uit Kees de jongen, waarbij de wandelaar ver voorover helt en driftig met z’n armen langs het lichaam zwaait.

1 like

Ilex aquifolium als haag planten: je kan bessen uit het bos plukken, zaaien, en uitplanten. Dat kost je niks. Technisch gezien zijn het bomen ( groeien van nature met 1 hoofdstam. Dat zijn 2 vliegen in één klap - geen mens die zich door een goed geschoren ilex haag durft te wurmen - die niets van het ploprofbudget wegnemen.
Hakselaar zou ik voor Eliet maestro gaan. Das iets over duizend euro, maar dat moet voldoende zijn om het afgeschoren materiaal van die haag te hakselen.

Hoop dat ik heb kunnen helpen.

Maar er staat in de akte dat we draad gingen zetten :sweat_smile:

Ook gezien, ziet er degelijk materiaal uit, maar niet goedkoop. En wat me vooral doet twijfelen is dat kleine bakje eronder. Niet echt een toestel waarmee je even 2h vlot wat kuubs verwerkt.
Was nu vooral naar de PRO-22 S1E Hakselaar aan het kijken, maar die is zwaar (108kg).
Wil zowieso elektrisch gaan

1 like

Dat bakje kan je afnemen en de veiligheid overbruggen :shushing_face:. Maar we wijken af…

En weer terug on topic

10 likes

This is the way :point_up:t2:

8 likes

Expeditie stijl

13 likes

10 likes

Het bovenste deel van de foto is al wat ouder maar nog steeds in mijn bezit :slight_smile:

7 likes

Badass duikfoto!
Mooie 600 :star_struck:

Heel gaaf dat Club PloProf meer leden heeft dan dat ik dacht.

Draag hem met trots! :sunglasses:

2 likes

Phoa prachtig deze. Heb je er nog een stalen (mesh) bracelet bij? Ook mooi op oranje strap zo :ok_hand:t2:

1 like

Geen mesh, wel de bekende blauwe rubber band.

1 like

Wat achtergrond en historie op deze site: https://www.omegaploprof.com/

3 likes

Dit is fantastische informatie, dank je wel voor je bijdrage.
Leuk ook die oude catalogus, deze subset van 4 horloges uit 1969-1971 is mijn vintage verzameldoel.

5 likes

Heerlijke info! :books: Hier duik ik Plof ik even in.

2 likes