Er is een nieuwe Ploprof hype ontstaan en ‘PP’ staat in ene niet meer voor het bekende horlogemerk (?)
Het enthousiasme voor de PloProf wordt nu lekker gedeeld. Mede horloge liefhebbers waarderen deze icoon en eigenaren posten ‘m trots. (Maar PP zal nooit voor PloProf gaan staan. Bekt te lekker, is maar 2 lettergrepen en super makkelijk te spellen.)
Gave mesh strap! Staat ‘m goed ![]()
Nu moeten jullie mij toch de weg eens wijzen. Is dit de nieuwe PloProf slogan?
Aha. Dit is chronologisch gezien de ‘Origin story”
Ok! Ben geen Star Wars kenner dus. Jullie hebben wel een ware HF PP beweging ontketend he? Net de Provo’s joh hier. PPP ![]()
Eén persoon die in zijn eentje in de menigte danst is gek. Twee is alweer een club. Waardoor anderen makkelijker casual mee gaan deinen
![]()
@Sjiel geloofde er eerst niet in. Maar Whitney Houston heeft hier nog weleens een liedje over gezongen: When you believe ![]()
En Whitney Houston heeft zelfs nog ongeveer even veel te maken met de Ploprof als Star Wars ![]()
Heeft denk ik iets met Star Wars te maken. Er staat een mannetje naast het PloProf ruimteschip alsof hij net is geland en uitgestapt op een onbekende planeet.
Inderdaad, ik had de motivatie voor een NA topic zo goed als opgegeven nadat er weinig animo was in het nieuwe PloProf only topic. Sterker nog; er werden wat flauwe grapjes gemaakt in den beginne.
First They Ignore You, Then They Laugh at You…
Titanium! Een prachtige uitgave. Wat lichter op de pols dan staal, maar bij voorzichtig lopen in de sneeuw is de drager nog steeds van verre te herkennen aan het ‘PloProf loopje’.
Nu valt je NA topic in een gespreid bedje ![]()
Het begin is er ![]()
NA: Wat is beter dan een PloProf?
En we gaan door. We zijn bezig een hele campagne te lanceren ter promotie van de PloProf. Omdat het gewoon zo’n vet klokkie is.
Vooruit dan maar.
Maar nu de PloProf club groeit in hun enthousiastme, worden ze gewaardeerd voor hun lef en krijgen ze soms zelfs een applausje.
Die had jij inderdaad al toen ik je voor het eerst zag lopen ![]()
Hele gave vintage PloProf NA (die op mesh)! Super warme dial
Geniet ervan ouwe!
Sjiel kwam aangestrompeld met een Afrikaanse wandelstok. Loopt nu gelukkig weer als een fazant.
Dank je wel. NA topic met mooie anekdotes volgt nog. Even geduld aub. Stiekem vind ik de licht-karamel lume op een nog donkerblauwere dial best lekker.
Het is makkelijk voor te doen, maar moeilijk uit te leggen. Vandaar dat ik de dikke Van Dale erop na heb geslagen.
PloProf loopje
Het “PloProf loopje” (of simpelweg “ploprofloopje”) verwijst naar een manier van lopen die
stoutmoedig, zelfverzekerd en stijlvol is. Kenmerkend is dat hierbij dominant één kant op wordt geleund. In bijna alle gevallen naar links, daar de PloProf significant vaak op de linker pols wordt gedragen. Het is geen formele woordenboekterm, maar slang afkomstig uit de horloge cultuur.
Gevonden!
Dit was vroeger de befaamde gangsta walk uit de straat/rap/hiphop cultuur.
Zo PloProf loop ik nu door het leven ![]()