PMLE 2010 1e aanzet

Wat willen jullie dan doen met deze (leuke Seiko) duikert? Zo laten of modificeren? Het 'mag’geen gewone inkoopactie zijn. Er moet iets unieks aan zijn én onder of rond de 100 euri.

Ik ga deze keer ook meedoen, zeker als het een witte dial gaat worden, was al een tijdje aan het kijken naar een toolwatch, bv voor het golfen (ivm de klap bij het afslaan)

Ik blijf dit draadje zeker volgen

Misschien is om de 100 eu wel een probleem, geen idee. Maar bijv een andere wijzerplaat (wit) of andere wijzers/indices, volgens mij ziet hij er al beadblasted uit. Maar ik ben een leek op het mod gebied, dus heb geen idee wat er mogelijk is.

Moet eerlijk zeggen dat de Apeks me niet echt aanspreekt, maar er is zat animo voor zo te zien, dus kan me absoluut voorstellen dat het de PMLE zal worden.

Ik denk dat er best wat leuks met deze klok valt te doen… maar wat precies weet ik ook niet. Wellicht hebben de SEIKO mod experts hier een idee bij?

afwachten wat de seiko dokters zeggen inderdaad!!:#

Ik doe dit jaar ook weer graag mee. Aantal geïnteresseerden +1.

Harold Schreef:

Ik denk dat er best wat leuks met deze klok valt
te doen… maar wat precies weet ik ook niet.
Wellicht hebben de SEIKO mod experts hier een idee
bij?

Ik ben geen expert maar weet dat, bij benadering, een wijzerplaat en wijzers zo’n 30 a 40 kosten incl. Ik weet daarentegen niet of het mogelijk is om er 20 in te kopen tegen gereduceerd tarief.

Gezien het feit dat jaarlijks alle prijzen stijgen en de Euro die momenteel in waarde is gedaald vraag ik me af of het niet beter is om iets meer uit geven aan een PMLE, bijvoorbeeld € 125,-.

(tu) wederom een fantastisch initiatief. Ik hou alleen van mechanisch, dus deze keer doe ik niet mee.

Succes!

Henk

Ik vind het een mooi initiatief van hharry ik snap alleen niet waarom er steeds andere ideeën opduiken het is misschien goed bedoeld maar laten we het gewoon bij een idee houden anders word het zo onoverzichtelijk maar ja dat is natuurlijk mijn mening

gr Pieter

Het is hier op het forum vooralsnog een democratie waarbij mijn voorstel wellicht de eerste was maar nog niet de enigste. Ik zal deze week een Poll maken en dan staat het vast .Goed?

Voor een mooie duiker (aqualung!) ben ik zeker in. Op een lumpy zou die geweldig staan. Ik blijf dit draadje volgen!

hharry Schreef:

Het is hier op het forum vooralsnog een democratie
waarbij mijn voorstel wellicht de eerste was maar
nog niet de enigste. Ik zal deze week een Poll
maken en dan staat het vast .Goed?

Ik vind het prima het is ook helemaal niet negatief bedoeld democratie is goed:)-D

gr Pieter

De Mini-Sumo is GEEN duiker!!

10atm, meer niet.

Kroon op 3 uur, dus wijzerplaat moet gemaakt worden, bijna alles wat voor handen is, is voor 4 uur-kronen.

Nadat onze autoriteit heeft gesproken lijkt het me nu de tijd om af te vragen hoeveel mensen echt verder willen met de Apeks en in welke vorm. Ik ben nog bezig met her en der te informeren naar mogelijkheden maar een full lume wijzerplaat lijkt me erg gaaf. Aangezien we niet veel extra kosten hoeven te maken voor banden en zo kunnen we iets meer uitgeven voor een exclusievere wijzerplaat. citizen heeft een leuke full lume duiker en Enquiry heeft ook mooie full lume klokken. Wat denken jullie ervan?

Mijn voorkeur ligt wel bij een donkere wijzerplaat. Met een lichte/witte gaat het allemaal nog groter lijken en het is al een forse klok.

Voor een Apeks met full lume mag je mijn naam opschrijven!
@anon18761316NA: Past een lumpy daar op?

Voor een Apeks/Aqualung met een witte plaat (full lume) witte plongeurs met een zwart randje en een vette mesh (omega Style) mogen jullie mij op de lijst zetten… :wink:

Ik blijf dit draadje even volgen!

Gr. Mark

Als het bij de Apeks blijft (mooi horloge, maar helaas een quartz) doe ik niet mee.
ik blijf wel dit draadje volgens want ben wel erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden en hoe het er uit gaat zien.
Groeten,
Marijn

Hij heeft wel een duiker look :wink:

De wijzerplaat die er in zit kan toch gewoon worden bedrukt?