Is 't 'n idee om een limited editie te bedenken voor de minder kapitaal krachtigen onder ons? Een eenvoudig gemodificeerde 5je of heeft iemand contakten met 'n fabrikant of zo. Zo cheap mogelijk maar wel fraai?
+1 (tu)
Ik kan met de SNKE-serie (Arabics op mijn site) wel wat doen.
Voordeel 1: ze zijn best groot voor een 5je
Voordeel 2: 20mm lugs, dus er kunnen goede banden op; ik heb net erg mooie Seiko banden op de kop weten te tikken.
Voordeel 3: ze zijn nog goed te verkrijgen.
lijkt me wel wat, Rob. Wat voor banden zijn dat en wat voor kostenplaatje heb je voor ogen?
Leren banden, bruin met wit stiksel of bruin stiksel.
Band kost alleen al 25 euro.
Seiko 5: 50
Wijzerplaat van Noah, bijvoorbeeld:
20 euro incl montage.
Wijzers: 25 euro incl montage. Maar als dat i.c.m. met wijzerplaat is, dan voor kostprijs van de wijzers. Want door de wijzerplaat moeten de wijzers er toch al af.
Heel leuk en goed initiatief :~:~:~
Yesss…
Enige nadeel van de Seiko 5 die ik lange tijd geleden van je gekocht heb: de “gevouwen” stalen armband. Met een mooie bruine band erop: helemaal af! (maar toch geen bruine band / zwarte wijzerplaat ?)
Welk bankrekening nr
?
Groet
Mark
Ik vind dit ook een erg leuk idee.
Bruin met een california dial is best mooi hoor…
Goed idee!
En dan met bijvoorbeeld deze plaat: PML 09
Zet mij ook maar op de lijst!
groets
rombo
Ik ben bang dat het weer moeilijk wordt om iedereen tevereden te stellen met al die keus aan wijzerplaten en wijzers.
Dat gaat inderdaad moelijk worden Dreski.
Ben benieuwd wat hier uit gaat komen, ik ga dit topic op de voet volgen:)
Ik kan het niet bijhouden, geen tijd voor.
Maar ik kan wel de wijzerplaten bij Noah ineens bestellen. Mogelijk ook wijzers.
Daar de prijzen van Noah incl verzending zijn, kan iedereen ook zelf zijn “kit” bij elkaar bestellen en naar me toe sturen.
is er geen groepskorting mogelijk bij Noah? Een LE mag toch wel een beetje uniform zijn anders hebben we 100 modjes die allemaal anders zijn? We kunnen toch een gemeenschappelijke wijzerplaat uitkiezen en dan varieren met wijzers of banden? De grote mensen LE is toch ook in grote lijnen één horloge met één wijzerplaat?
Ik vind het initiatief leuk en de door rob voorgestelde platen ook mooi.
Maar wat maakt het dan een limited?
Als ik over een jaar dezelfde onderdelen bij elkaar laat modden heb ik eenzelfde horloge toch?
Er zou een tekst in de zichtbodem met laser gezet kunnen worden…
YES, now we are talking 
Ik denk dat er een algemeen horloge moet komen met bv variatie in wijzers en/of banden. Een extra LASER insriptie maakt het duurder en het moet een recessie-proof horloge zijn, toch?
Nog meer suggesties?