Podcast Mannen van de tijd over Ligure Watches

Ik heb er ook mijn best op gedaan :joy:

2 likes

Nou, als ze allemaal netjes uitgelijnd zijn, hebben ze al wat bonuspunten te pakken :stuck_out_tongue:

3 likes

Dank voor de aanvullingen en opmerkingen.
Hoe vind je de horloges?.

1 like

Als ik het goed heb, is er destijds een Kickstarter geweest van dit merk. Toen heb ik er uitgebreid naar gekeken. Het aantal backers was uiterst beperkt. Is dit hetzelfde horloge als toen of is dit een wezenlijk nieuwe variant?

P.S. Ik vind ook dat de factor Nederland niets toevoegt :wink:

1 like

Had ik je toch al eerder verteld? Maar hier nog een keer :slight_smile:

Ik denk dat foto’s meer vertellen dan renders.
De oplossing voor de datum vind ik leuk gevonden.
De witte wijzerplaat vind ik, in combinatie met die wijzers, de mooiste (ondanks dat ik niet veel met GMT-horloges heb)
Ik ben benieuwd hoe ze uiteindelijk op de pols vallen.

1 like

Ik vind het een cool horloge.
Lekker sportief, meteen herkenbaar als een Ligure.
Zie leuke details.

Qua site wat ik hier voorbij zie komen.
Ik als consument duik daar helemaal niet zo diep in.
Ik lees niet elk zinnetje, pluis niet elke benaming uit.
Het gaat vooral om wat ik zie en hoe toegankelijk de site is.

Het moet er goed uitzien, moet mooie plaatjes van t product hebben en het mag geen zoektocht zijn om bij de producten te komen.

Jullie site heeft dat iig wel.

3 likes

Ik heb in elk geval altijd al een horloge willen hebben dat endorsed is door Karl Heinz Rummenigge, Mark van Bommel en Thorsten Fink.

5 likes

Het is mij niet helemaal duidelijk wat Ligure toevoegt aan het gamma aan seventies inspired duikhorloges. In die prijscategorie heb je ook een Squale en voor niet veel meer heb je een Aquadive of een Doxa om de polis. Allemaal merken met een herkenbare naam die vergezeld gaan van een stuk heritage.

3 likes

Dankjewel @anon53002072EV.
Het blijft een kwestie van smaak. We rijden immers ook niet allemaal in dezelfde auto.
Komt bij dat we het horloge voor onszelf gemaakt hebben. Het is mooi als er mensen zijn die dezelfde smaak hebben.

1 like

En je weet ook gelijk wie het horloge gratis gaat kijgen :wink:

1 like

Is mij eerlijk gezegd ook niet helemaal duidelijk hoor :joy:

Het is hetzelfde horloge maar op een aantal punten aangepast. De kast is iets kleiner en we hebben nog eens goed gekeken naar de insert. Voor de rest komt het overeen met wat je destijds hebt gezien.

Misschien wel leuk om hier wat foto’s te delen, de website heeft alleen renders. En als ik mannen van de tij moet geloven zijn ze in het echt een stuk mooier

2 likes

Leuke aflevering hoor. Luisterde prima weg en wat mij opviel was dat die jongens benadrukte dat het horloge in den lijve vele malen beter aanvoelde dan op de renders. Diezelfde renders als waar men hier zijn beoordeling van laat afhangen. In ieder geval benieuwd naar het vervolg.

1 like

:clap:

Dit viel me ook gelijk op. Lekker symmetrisch zo.

Als me zo’n kastvorm zou bevallen zou ik het misschien proberen, echter is dat niet zo. Andere kast en kleiner, zou zeker met een dergelijke datumoplossing mijn interesse wekken.

Succes met jullie bedrijf! Ik volg

2 likes

Alsjeblieft.
Maandag duiken we studio in voor de fotografie. Dan vervangen we de renders op de website.

15 likes

Dankjewel

Leuk! Weer een podcast van de heren… Altijd cool.

Ik vind de Ligure’s wel tof eerlijk gezegd. Tikje kleiner was nog net iets beter geweest… Maar oké, verder leuke horloges.

Die die Nero limited zou heel mooi zijn in een ‘gewone’ stalen kast…

2 likes

Goed idee!
Daar gaan we naar kijken👍

1 like

Absoluut :+1:

2 likes