Podcast Mannen van de tijd over Ligure Watches

Zou je ook nog kunnen kijken naar de minutenwijzer? In het algemeen loopt die voor optimale afleesbaarheid tot de buitenrand van de indices ipv de binnenrand.

Verder mooi initiatief natuurlijk!

3 likes

Dankje voor de tip!
De wijzers worden aangepast.
It’s all about the details :slightly_smiling_face:

Dit is oprecht een goed punt. Goed bedacht! Horloge wordt er nog mooier van. :sunglasses::+1:

1 like

Helemaal mee eens.
Wijze® opmerking :grinning:

Misschien de urenwijzer dan ook net iets groter zodat het puntje precies de onderrand van de urenindexen aanraakt. (insert Photoshop voorbeeld hier…)

1 like

We lezen mee met de commentaren om er van te leren (zoals de o.a. wijzers, bezel insert en kast grootte) Uitgangspunt is en blijft dat we iets gemaakt hebben wat we zelf mooi vinden. Er zullen altijd meer mensen blijven die het horloge niet kopen, dan er mensen zijn die het horloge wel kopen. En er zullen mensen zijn die het horloge misschien wel willen kopen maar niet mogen kopen :grimacing:
We zijn zeker blij met alle positieve opbouwende kritiek(en), daar kunnen we doen we dan ook iets mee.

*voor de uitlijning is de keuze gemaakt om de applique indexen iets groter te maken. We hebben de optie die je aangeeft in het vroege ontwerp stadium overwogen maar vonden het afbreuk doen aan het geheel. Soms moet je concessies doen en ik denk dat er ééntje van is.

  • Hoewel de vouwsluiting erg mooi is, zie ik liever toch een normale gesp.
  • Alle modellen komen standaard met een Ligure sailcloth band met quick release om tegemoet te komen aan de persoonlijke voorkeur van de drager

*In de podcast geef ik aan dat ‘ik niet uitsluit dat er in de toekomst andere producten kunnen komen’ voorlopig hebben we onze handen vol aan deze eerste serie en de serie met de kleuren die we in de podcast kort bespraken. We hebben geen haast, wel tijd en die tijd besteden we voorlopig aan de horloges.

Dankje voor jouw uitgebreide feedback.
Wordt erg gewaardeerd.

2 likes

De urenwijzer is inmiddels aangepast (iets dikker en iets langer) Evenals de GMT-wijzer (iets dikker en driehoekje iets groter) Het vierkantje in de secondewijzer wordt ook iets vergroot.

Ook l#llig voor al die mensen die er al 1 hebben.
Aan de andere kant, een misslag munt of misdruk postzegel is meer waard dan de goed gelukte.

Denk niet dat er al horloges uitgeleverd zijn momenteel…

Beetje rare redenering … dan kun je nooit een verbeterde versie van een product meer uitbrengen?

Soms heb ik weleens het gevoel dat hier op het forum kritiek wordt gegeven om maar iets te zeuren te hebben? :wink:

3 likes

Dat gevoel heb ik ook vaak hier.

1 van het team doet ook modificaties op aanvraag (MonsterWatches), dan zou je toch verwachten dat het een en ander gebalanceerd is.

Maar dan nog, op de weinige irl foto’s zie ik zijnde achtergrond enkel een klimop. Net zoals Rob die in de tuin heeft.
Wat mooie Italiaanse achtergronden komen niet voorbij.

Wat denk je? Is het een Hedera helix woerner of een Hedera hibernica?

2 likes