Je kunt je stem dus aanpassen. Dank @Ojjz, heb mijne ook gelijk aangepast.
Wat mij betreft alle collabs van de wereld. Maar kap met die andreaskruizen op zichtbare plekken. Niet iedereen woont binnen de ring
ik wilde het niet zeggen
maar ik zou het horloge dan ook laten liggen… en nee, ik kom niet uit Rotterdam
Op de case back is prima, maar niet op de dial
Geen vragen stellen als je het antwoord niet wilt horen.
Ik ga even huilen in een hoekje!
Om Alon ook even te antwoorden; meer of minder collaps interesseren me niet heel veel. Over het algemeen zijn collapse wel leuk. Als het je niet te hard in de zak raakt, lekker doen.
Maar… Stop met dat Amsterdamse gedoe en die Andreas kruizen op de wijzerplaten of elders.
Ik snap dat je trots bent op je stad, maar het gros van Nederland woont buiten Amsterdam. Hoe leuk ik het stadje daar ook vind, ik hoef er niet mee rond te lopen als èèn of andere tourist met een i love Amsterdam pet.
Tof
Ik zou me daar wel zorgen over maken.
Collaps = ‘plotselinge stoornis in bloedcirculatie’.
Voor de rest wel met je eens hoor.
Owja… nog een ideetje voor ace daar de lijntjes kort zijn.
Misschien is het een goed idee om de uurwerken en de lug to lug maat op de site te benoemen
Heel sterk hoe een van jullie Allon op een gegeven moment onderbrak en de podcast weer in eigen hand nam. Hij weet veel en praat veel, je moet hem echt indammen; dat gebeurde gelukkig op het goede moment. Dank
Zat er toevallig vandaag over na te denken toen ik de laatste aflevering luisterde. Dus deze poll komt op het juiste moment.
Het terugvinden van een aflevering met nummer is veel makkelijker als jullie er tijdens een aflevering naar verwijzen (en anderen op het fora). Hoe meer afleveringen jullie maken, des te meer zal er verwezen gaan worden.
Ik hoop dat het er nog honderden worden! Ga vooral zo door mannen. Het is altijd uitkijken naar een nieuwe aflevering.
Nummering hoeft niet perse van mij, ik kijk wel naar de datum wanneer het online is gekomen.
Consensus zal zegevieren. 47% geeft aan dat ze nummering toch wel handig vinden en 50% boeit het niet, maar zegt ook niet dat ze het vervelend vinden. Dat betekent dat de nummering per direct weer terug is voor de afleveringen!
Ik dank u, gaat goedkomen. Zullen kijken of we wat in het voren kunnen opnemen.
Deze nu aan het reviewen een weekje. Ik ben echt hooked!
Nivada F77 Amsterdam. Binnenkort even volledige review in de podcast (eind juli).
Lekker hoor! Past goed op je pols.
Draagt lekker he, zo’n F77.
Heerlijk plat
Nivada Royal Oak Grenchen