17 april begonnen met de podcast. Tussendoor 2 weekjes geen podcast geluisterd. Inmiddels halverwege aflevering 102. Nog een paar en ik ben helemaal bij.
Inderdaad en overdreven wat mij betreft. Ik vind de podcasts met Alon ook niet de favoriet, maar Sjors en Twan maken een hoop goed.
#106 is ook erg leuk heb ik uit betrouwbare bron begrepen
Zit je er zelf zeker in? Inmiddels bij 103. Morgen vrije dag dus donderdag weer 2 of 3 afleveringen luisteren. Is een uurtje heen en uurtje terug dus mooi alle tijd voor Mannen van de Tijd haha.
Haha, dat zou best kunnen
Lekker is dat he, podcastje aan in de auto
Ja man, lekker chill.
Maar ik zal het donderdag of anders vrijdag wel horen, nummer 106.
Cancellen doe ik niet aan, maar vond et ook niet heel overtuigend van Alon. En dan vind ik Alon nog een hele fijne vent. Als je hem niet kent, kan ik snappen dat je hier geen zin in hebt en afhaakt.
De aflevering van The Real Time Show met Mr Enthusiast was dan wel weer top
Was weer een leuke aflevering heren Hoeveel gaan jullie er nog maken tot augustus? Als ik naar Kroatië rij moet ik natuurlijk wel iets leuks te luisteren hebben tussen de moord en doodslag podcasts door
Prima laatste twee afleveringen met Alon, vond ik. Ook dat hij zijn mening verkondigde vond ik niet erg. Dat dit zijn beweegreden is om Russische horloges te blijven verkopen, is zijn ding. Hier hoef je niet achter te staan. Als je hierop tegen bent, koop je toch geen Russische horloges. Ik kijk uit naar de “bang for buck” aflevering.
Podcast aan terwijl je naar een HF-lid rijdt.
Niemand heeft nog geantwoord op Alons vraag of er meer of minder colabs moeten komen
Het is natuurlijk leuk om als verkoper te kunnen zeggen dat je van ieder merk wat je verkoopt kan zeggen dat je een of meerdere colabs hebt gedaan. Aan de andere kant is het ook wel erg leuk om iets minder colabs te doen, met een grotere oplage.
Mij maakt het geen drol uit. De meeste colabs vind ik toch een beetje mèh
Eigenlijk vond ik alleen de Ace x Nomos Club 36 Blue erg geslaagd.
Maar over de podcast en Nomos (die ook bij Ace vandaan komt) gesproken
Beste mannen van de tijd, ik heb wederom weer genoten van jullie podcast
Heb inmiddels alle afleveringen geluisterd, wat was het genieten mannen. Heb veel geleerd, bedankt!
Alleen Sjors en Twan?
We lezen jullie kritieken en nemen ze ook ter harte, mits gefundeerd. Even een kijkje in de montagekeuken; we hebben van repliek gediend op Alon’s woorden omtrent boycots en de olifant in de ruimte uitgebreid benoemd. Echter, het verzandde teveel in een stroperige politieke discussie. Daarom besloten daar een stuk weg te knippen en terug te gaan naar de essentie. En dat is het polswaar. Dat is waar het om gaat. En nu weer door. Mand.
We gaan de zomer door! Waarschijnlijk in oktober een kort stoppie vanwege mijn verhuizing, maar weten we ook nog niet zeker.
Ik ben aan het experimenteren om geen nummering meer in de titel te gebruiken. De trend is dat deze uit de titel gaat, aangezien Apple Podcasts en Spotify zelf doortellen. Wat vinden jullie fijner?
Nummering weer terug in de titel?
- Ja, ik ben het spoor helemaal bijster!
- Nee, het vern**kt de titel
- Boeit me niet
Nou, eerste stuk van 106 beluisterd, morgen de rest. Zal jullie site ook nog eens even checken!
Als ze maar op volgorde staan vind ik het best. Al is het er wel een beetje ingebakken dat ik de nummers ervoor zie staan.
Bij nader inzien vind ik dat toch wel prettig merk ik nu, maar heb al een stem uitgevonden.
Ik had ook ‘boeit me niet’ gestemd, maar mn stem aangepast. Ik wil nog wel eens naar een aflevering verwijzen. Zoals in welke aflevering @Aequitas1981 ookalweer zat. Dan is een nummertje wel fijn, dus als het niet te veel moeite is…
Dit
En dit
En het geeft toch wat structuur. Spotify nummert dus niet zelf zie ik, enkel de datum wordt weergegeven.