Podcast Mannen van de Tijd

Ooievaar erop kan ook gewoon :joy:

4 likes

Goed plan, ik luister verschillend afleveringen via verschillende platformen dus wel handig idd :sunglasses:

1 like

Ja maar wel een OG die Jaren 70 al door Nivada werd geleverd. Kun je niks van zeggen verder.

1 like

'Vier Andreas kruizen erop smijten en een LE Collab van maken"

Zonder gein: topding! Ziet er super uit!

Lol. Ik zoom nu in en zie dat er kruizen op staan.

2 likes

Toch ook even reageren op de laatste aflevering.

Totale non-argumenten van Alon over het effect van de boycot (en ik ben afgestudeerd macro econoom) en het toch voeren van een Russisch merk natuurlijk. Maar okay, hij mag het zo zien en kapte zichzelf netjes af. Maar ik hoef geen Raketa in het huidige klimaat en als iemand het wel koopt keur ik dat af.

Is het jammer voor de horlogemaker? Zeker. Alleen het kan naar mijn maatstaven écht niet. Maar we hoeven het niet allemaal eens te zijn en kunnen dat ook respecteren van elkaar. Al wordt het -begrijpelijk- zelfs op HF en in een podcast scherp bij dit soort onderwerpen.

Voor de rest is de man een grote aanwinst met al zijn kennis en dominee preken over horloges. Prachtig. En redelijk in toom gehouden door de Mannen vd Tijd, wat zeker goed gedaan was. Top!

Al met al weer een hele leuke aflevering en zo doorgaan mannen, echt genieten om te luisteren steeds. :+1::+1:

PS. Blijven nummeren graag.

14 likes

De RO van Genta is de OG :wink:

2 likes

Leuke aflevering. Ik houdt wel van Ds. Alon! Leerzaam en vermakelijk.

Mijn mening over colabs: meh. Ik heb geen hekel aan Amsterdam, maar zie ook geen reden om een XXX horloge te gaan dragen. Ik denk dat dat enkel leuk is voor Amsterdammers. Daarom verbaast het me wel dat ze wel populair zijn als ik Alon mag geloven.

Ps. Als jullie naar Nomos gaan, maak dan ook aub een afspraak bij Glashutte Original!

2 likes

Wederom een top aflevering mannen! Mooi merk, tof om zo in de keuken te “kijken” en heerlijke vibe. Leuk om naar Ruben te luisteren :grin:

2 likes

@Tijner aka Martijn, ik begrijp jouw redenering volkomen.
Het treft (in het klein) de kleine zelfstandigen heel hard.

Even tóch ook in perspectief (in het groot). De afgelopen winter kocht Nederland ‘gewoon’ russisch gas via Azerbaidjan.

N.B. : het enige dat ik poog te doen, is dan ook béide zijden van de boycot-medaille laten zien.

1 like

Eens, dat we nog steeds via obscure routes Russisch gas aankopen is zeer onwenselijk en uitermate zwak beleid.

En zeker een stuk verwerpelijker dan uit empathie voor iemand die door Ace waarschijnlijk persoonlijk gekend is, toch verkopen van Raketa horloges.

4 likes

Ja maar geen vier, dus dat kan alsnog :joy::joy::joy:.

2 likes

Als een dominee preken over horloges is inderdaad de spijker op z’n kop. Mij bevalt die stijl echter absoluut niet en ik kan er niet naar luisteren. Afleveringen met Alon skip ik dan ook. Het is duidelijk dat smaken verschillen😅

5 likes

Ja het is natuurlijk doordrenkt van een vet Amsterdams accent. Maar inhoudelijk is het toch wel heel goed. Alon heeft gewoon mega veel kennis en ervaring, en dat is toch wel heel leuk om te horen. :ok_hand:

1 like

Kleine vertraging, maar net de laatste kunnen luisteren. Bedankt gasten en ik kijk weer uit naar de volgende!

Meer collabs? Lekker doen. Iets meer variatie is voor ieder wat wils een keer.

Afleveringen met Alon, ‘Infamously Known As De Dominee’. Ik vind het wel leuk als hij (of een ander gastoptreden) aanschuift, wat extra kennis, andere feitjes en grapjes erbij. Maar zoals jullie zelf al zeggen: het moet geen college worden.

Dankjewel weer!

3 likes

Alon zijn bijnaam is door HF opgewaardeerd van “professor” naar “de dominee” :sweat_smile::ok_hand::pray:

2 likes

Net de Grönefeld aflevering geluisterd. Wel jammer dat niet Bart of Tim gestrikt is voor de aflevering. Sympathieke gozer die Ruben: een echte liefhebber. Dat kan ik wel waarderen, maar ik miste toch wel wat diepgang in het gesprek.

5 likes

Gisteren ook de aflevering Grönefeld aflevering geluisterd. Super ontspannen ! Tegelijkertijd even meegekeken op de website van Grönefeld naar al dat moois, wat een fantastische horloges. Jullie waren ook wel aardig onder de indruk geloof ik toch ? Nog lekker Grolsch gedronken na de tijd ? :smile::beers:

2 likes

Dat sowieso, veel leuke feitjes en weetjes ook. Praten gaat hem beter af dan luisteren en hij neemt graag de leiding in de podcasts.

1 like

@De_Guru, Frederik, Nivada Grenchen is altijd de bom geweest, zéker ook voor zijn/haar cult-followers. Smaken verschillen, maar de meesten ‘lusten’ Nivada graag. :smiley:

2 likes