Gefeliciteerd met je NA proost !
Jammer, dat die Tudor het zicht bedekt
Wilde bijna m’n Nespresso machine posten
Wat een gedoe voor een beetje caffeine, ik pak wel een koud blik witte monster. Om maar ff door te gaan met vloeken
Gelukkig is mijn caffeine behoefte niet al te hoog. Als een van de weinige militairen
Beste en mooiste koffiezetapparaat ooit.
Gewoon een topding maar je maakt er geen cappuccino mee
Drink ik ook niet dus dat komt goed uit
Best koffiemachine ooit inderdaad. Built like a tank
Vet! Wat is de gangreserve?
- 0.75 l stainless steel coffee boiler
- 1.0 l stainless steel steam and hot water boiler
Net de laatste aflevering geluisterd. Ik heb zelf niet zoveel met koffiemachines maar heb wel kunnen genieten hoe jullie over van alles en nog wat keihard kunnen nerden en elkaar lekker kunnen afzeiken
Maar geen Speedmaster dus… are you sure? Want kijk nou…
Ben pas net begonnen met de podcast. Heb nog een lange weg te gaan. Maar erg leuk om er in de auto of tijdens klusjes naar te luisteren.
Super toffe podcast! Vind sponsoring van juweliers wel een beetje jammer. Maakt het niet echt objectief. Alles wat ACE verkoopt is sowieso goedgekeurd lijkt het…
Dan heb je niet alle afleveringen aandachtig geluisterd.
Nieuwe aflevering! Wat vinden jullie van die zwart gelakte Aqua Terra? En wat is jullie keus als trouwhorloge voor onder de 1k?
Veel respect voor het horloge, laatste uitvoering is second to none (@Sjorsson heeft de 38mm trouwens!). Maar de Moonwatch Professional is tot op heden nooit mijn kopje thee geweest wanneer het op de pols zit. Misschien zal die honger ooit veranderen, want men weet; verandering van spijs doet eten!
Ik ga hem vanavond even beluisteren, onder het genot van een bakje koffie. Nu de bbq van morgen voor 25 man voorbereiden.
Dat kan niet anders dan gezellig worden die bbq. Ziet er gaaf uit!