Podcast Mannen van de Tijd

Vanmorgen was ik op pad naar een koffieafspraak en heb ik het tweede deel geluisterd. Mijn complimenten Mannen van de Tijd, erg leuk om naar te luisteren. Zonder dat ik de foto’s had gezien - en geen verstand heb van Rolex - kreeg ik er toch een beeld bij.

Dit was mijn eerste horlogepodcast die ik luisterde, dus ik had eerlijk gezegd geen idee of ik het überhaupt interessant zou vinden. Maar het is overtuigend! :+1:t3:

3 likes

Mooi om te horen! Dank!

1 like

Vandaag deel 2 van de podcast met @Wristshot_quest geluisterd. Wat een toffe aflevering. Zoveel kennis en kunde over -, onderzoek naar - en liefde voor jaren ‘50 Rolex. Pure passie!

2 likes

Slagersklok. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ok, zojuist de laatste aflevering beluisterd. Was weer een leuke aflevering met de mannen van Tempus.

Koffie blend MvdT x Tempus ben ik voor. Maarrr, ik heb geen luxe koffiemachine dus bij mij gaat het gewoon in mijn simpele Jura.

4 likes

Erg leuke podcast mannen :slight_smile: even geabonneerd!

4 likes

Was weer een leuke/leerzame aflevering… (Ps van mogen ook de espressomachine op de insta pagina genoemd worden😃)

2 likes

De laatste was weer een leuke aflevering heren ! De gasten zijn een goeie toevoeging en vergroot het luistergenot :smile: Is @Sjorsson nog steeds op vakantie met de baas ?

5 likes

Moet zeggen, de laatste 3 afleveringen mij te veel Rolex.
Maar ieder zn smaak natuurlijk.

9 likes

Fair point. Kwam toevallig zo uit nu. Komt vanzelf weer verandering in!

5 likes

Ik vind ze juist wel mooi. Zulke liefhebbers aan het woord is met elk merk goed.

Is er eigenlijk al eens een aflevering over vintage Omega geweest? Dat lijkt me ook een mooi onderwerp. Superveel modellen en historie om uit te putten, :ok_hand:

15 likes

Mag ik dan @Vintagemasters als suggestie doen?

3 likes

:slight_smile: Graag…ik verdwaal een beetje in al die Rolex referentie nummers en wordt me weer bewust dat mijn budget een maximum heeft dat onder €2500,- ligt op dit moment…:slight_smile:

5 likes

Suggesties zijn altijd welkom, zoals je weet :ok_hand:t3:

3 likes

Suggestie…ben altijd wel fan van items als…beste duiker onder €1500, dresser tot €1000,- enz

3 likes

In het kader van de kersverse traditie; hier ook de shownote voor hen die geen Instagram hebben:

29 likes

Was weer een leuke aflevering. Nu alweer zin in de volgende

3 likes

Ftfy.

:crazy_face:

4 likes

Dat koffiegeklets heb je niets aan als je niet kunt proeven :joy:

7 likes

Ja, niet om flauw te doen. De MvdT weten dat ik groot fan ben van de podcast. Maar het is idd wel wat veel. :woozy_face:

Ja, lijkt mij ook leuk! Maar dan niet een hele aflevering alleen maar over Speedmasters, graag! :wink:

Ja, dat is natuurlijk ook zo. Zeker niet iedereen shopt in het segment van, ik noem maar even, JLC, Lange, AP, VC, IWC, Breguet (Bracket :stuck_out_tongue_winking_eye:), etc… :person_shrugging:

Ja, da’s natuurlijk makkelijk: Squale 1521, hands down! :muscle: :blush: :wink:

Ja, kreeg er wel trek van in een bakkie. Dus uit armoe hier zelf maar een gezet. :smirk: :coffee:

Maareh, keep up the good work, mannen! Heb alweer zin in de volgende aflevering! :muscle: :+1: :beers:

6 likes