Vanmorgen was ik op pad naar een koffieafspraak en heb ik het tweede deel geluisterd. Mijn complimenten Mannen van de Tijd, erg leuk om naar te luisteren. Zonder dat ik de foto’s had gezien - en geen verstand heb van Rolex - kreeg ik er toch een beeld bij.
Dit was mijn eerste horlogepodcast die ik luisterde, dus ik had eerlijk gezegd geen idee of ik het überhaupt interessant zou vinden. Maar het is overtuigend!
Vandaag deel 2 van de podcast met @Wristshot_quest geluisterd. Wat een toffe aflevering. Zoveel kennis en kunde over -, onderzoek naar - en liefde voor jaren ‘50 Rolex. Pure passie!
De laatste was weer een leuke aflevering heren ! De gasten zijn een goeie toevoeging en vergroot het luistergenot Is @Sjorsson nog steeds op vakantie met de baas ?
Ik vind ze juist wel mooi. Zulke liefhebbers aan het woord is met elk merk goed.
Is er eigenlijk al eens een aflevering over vintage Omega geweest? Dat lijkt me ook een mooi onderwerp. Superveel modellen en historie om uit te putten,
Graag…ik verdwaal een beetje in al die Rolex referentie nummers en wordt me weer bewust dat mijn budget een maximum heeft dat onder €2500,- ligt op dit moment…