Podcast Mannen van de Tijd

Leuke aflevering weer. En fijn dat hier ook die fotos komen. Moet bekennen dat ik te lui ben om de nummers te noteren. Ook gevaarlijk tijdens het luisteren, want ben dan altijd aan het rijden.

En dat geleuter over koffie :crazy_face:

3 likes

…alles over koffie en meer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Van mij mag er wel een aflevering komen over microbrands onder de € 700,00 / 750,00 ofzo.

En een aflevering over de instapmodellen van grotere merken.

Beide ideeën vooral omdat het merendeel van de horlogeliefhebber niet maandelijks € 7000,00 te besteden heeft.

16 likes

Ja kom maar door met die koffie podcast :coffee:

Was weer een leuke aflevering met Tempus en bedankt voor het delen van de foto’s. Luister ook vaak in de auto dus altijd fijn achteraf even te kijken om welke horloges het precies ging.

3 likes

Tempus x MvdT Nespressocupjes klinken uitstekend.
Sign me up. :grin:

2 likes

Waar blijft trouwens de review van de tag heuer aquaracer? Die zou toch nog komen?

2 likes

Ja, daar kan ik alleen maar vóór zijn, natuurlijk! :grin:
Dus +1 :white_check_mark:

2 likes

Haha idd, mooi stukje podcast. Ik ben voor de blend en koffie podcast!

3 likes

En luister nu gewoon naar die mannen en sla al dat andere over :innocent:

13 likes

Mooie uitzending, er zijn veel parallellen met collectiebeheer in de klassieke autowereld, waar ik een tijdlang adje interim mee bezig was met dezelfde problemen en oplossingen. Dat vond ik dus wel interessant om te horen. Goed dat jullie die belangrijke it oplossingen hebben omarmd.

2 likes

De mannen van Tempus zijn wel vak mensen hoor en weten waar ze over praten met passie uiteraard.
Leuke aflevering mannen!
Luister altijd graag want dan kan ik zelf ook wat leren :wink:

2 likes

Top set! Staat bij ons thuis ook op het aanrecht :joy:.

3 likes

Tempus mag vaker bij jullie op de koffie komen :wink:

2 likes

Sorry even off-topic, maar weet iemand misschien een goed adresje waar mijn Rolex een beurtje zou kunnen krijgen?

14 likes

Hoorde dat Tempus goeie koffie heeft maar of ze ook iets met Rolex doen werd niet helemaal duidelijk in de Podcast.

8 likes

Rolex herstelt zelf ook! Gewoon even naar de AD gaan en het probleem daar even voorleggen!

3 likes

Helemaal met je eens. De laatste periodes nagenoeg alleen de horloges uit het duurdere segment. Op zich niks mis mee, echter begint het voor mij een eentonig verhaal te worden en merk dat ik daar moeite mee begin te krijgen. Wellicht een suggestie om van een bepaald instap merk (Seiko - Hamilton - Tissot enz enz) een aflevering te maken waar een stuk geschiedenis in combinatie met reeds uitgebrachte modellen wordt besproken.

Ondanks dat luister ik nog steeds graag naar de podcast. Vooral de chemie tussen de makers is goud waard.

14 likes

Volgens mij is je sarcasme meter in ieder geval stuk :joy:

1 like

Of misschien is die v jou wel stuk :wink:

5 likes

Haha @Bro, precies dit!

4 likes