Podcast Mannen van de Tijd

Top! :blush: :+1:

2 likes

Tijd voor weer een beetje “independents” mannen.

9 likes

superleuke aflevering! altijd weer leuk om RJ te horen :grinning:

En wat een bizar gebeuren bij Cartier!

3 likes

Misschien aardig om een keer aandacht te besteden aan andere wijzerconfiguraties, zoals de regulateur. Ik kom de mijne graag een keer laten zien.

En als we het nog een jaar uitstellen neem ik mijn Dingemans Jumping Hour ook mee. Maar die moet nog gemaakt (deze foto is van Monochrome).

6 likes

Heerlijke aflevering over W&W met RJ :+1:

5 likes

Top aflevering! En de 4e nieuwe kleur voor de Rolex OP is de blauwe. De blauwe sunburst plaat is verdwenen en daar is een matte plaat in jeans blauw voor terug.

4 likes

Was weer genieten. Eigenlijk was deze aflevering te kort :sweat_smile:

5 likes

Was precies goed voor de heen- en terugreis.

Goed dat de Certina DS Action Powermatic 80 GMT voorbij kwam, het artikel op Fratello hielp mij ook in mijn zoektocht naar iets nieuws. Op staal is dat een kanshebber. Als Certina uitgelicht gaat worden, zit ik alvast klaar bij de knop van de radio…

Leuke aflevering dus.

Ik had laatst ook een wat oudere Bbq aflevering teruggeluisterd met een hoop lol en humor, maar daar kwam ik niet doorheen. Daar moet je denk ik bij zijn. :sunglasses::beers:

5 likes

Helemaal mee eens!

Als RJ zich keihard op z’n vinger slaat met een hamer dan roept hij vast ook “ ah dat vind ik lastig” :joy:

11 likes

:joy::+1:

Hahahahaha! :joy:

:joy:

Ik vind dat hij zich heel netjes uitdrukt. RJ heeft natuurlijk een professionele relatie te onderhouden met de merken, daarom kan hij zich niet uiten zoals wij dat op het forum doen.

4 likes

Top podcast. Leuk om zo een overview van de laatste horloge nieuwtjes van W&W te krijgen en een kijkje achter de schermen van RJ.
En volgens mij groeit de liefde voor Certina langzaam maar zeker :slight_smile:

2 likes

Bedankt heren heb er weer met plezier naar geluisterd.

1 like

Gisteren in de auto naar geluisterd en was weer n leuke aflevering.

Inherent aan n podcast blijft wel dat ik tijdens t luisteren regelmatig afvraag hoe n besproken horloge eruit ziet, maar tijdens t rijden t niet ga opzoeken.
En erna t ook niet terug zoek. Des te leuker dat jullie er plaatjes v plaatsen om de ervaring te verrijken. Zou fijn zijn als dit hier ook vaker zou komen.

1 like

Dat zou je nog flink tegenvallen dan. Zoals iemand hier ook al zei (in andere bewoordingen): don’t shit where you eat ;-). Ik kan niet alles roepen…

7 likes

Nu is dus ook bekend wat de vertaling is van vind ik lastig

Het geldt niet te allen tijde. Soms zijn dingen ook gewoon lastig. Zoals Bell & Ross.

3 likes