Leuk om het “ en meer” gedeelte te beluisteren.
Toch maar eens even kijken voor een upgrade op mijn huidige volautomaat.
Ik vind het luisteraars bedrog. Mannen van de Tijd impliceert, mede op basis van eerdere casts, dat het over horloges gaat of zou gaan. Over koffie praten zonder waarschuwing vooraf roept gewoon teleurstelling op.
Ik vind koffie overigens wel lekker.
Het is echt schrijnend dat je dit in je mond durft te nemen. Het is niet dat je Podimo betaalt ofzo hè? Waar haal je die ‘entitlement’ vandaan dan?
Die gasten maken een gratis podcast in hun vrije tijd en als het je even niet aan staat ga je zeggen dat je je bedrogen voelt? Het wordt steeds gekker hier.
Waarom ben jij de enige die grapjes mag maken?
Godver jij grote boef dat je er bent.
Ik ook
Er wordt duidelijk aangekondigd dat het over koffie gaat. En het leuke is, je kan hem gewoon uitzetten. Verder juich ik elke aflevering van Mannen van de Tijd toe die niet over Rolex gaat. Van mij mogen ze het ook over ponnies hebben.
Serieuze opmerking: dat het over koffie gaat was vooraf al aangekondigd en staat duidelijk in de omschrijving. Het is een voortvloeisel vanuit een gemeenschappelijke passie voor het betere kopje koffie. Ik snap dat wel, maar mij interesseert het niet echt. Mensen die uren over koffie kletsen laten mijn koffie altijd koud worden, fokkers.
Er zijn meer afleveringen die voor (semi-) buitenstaanders amper te volgen zijn, maar dat er nu geklaagd wordt is volgens mij een compliment aan de makers: de podcasts die ik tot nu toe aandachtig heb geluisterd zaten goed in elkaar. Dat smaakt naar meer. Dat er af en toe off-topic gegaan wordt is okay, dat houdt het vast ook leuk voor luisteraars van het eerste uur.
Het moeilijkste als nieuwe luisteraar is om alle stemmen en bijbehorende namen te onderscheiden. Zeker als er 4 of 5 man aan tafel zitten. Maar het houdt het wel dynamisch.
En Rolex is prima, zolang het maar geen gebral is. Een goede discussie over prijs-kwaliteitsverhoudingen in segmenten vind ik erg interessant. De uitzendingen met Michiel hebben mijn kijk op Rolex veranderd. Dat was niemand daarvoor nog gelukt.
Dit was toch al een keer eerder een dingetje? Toen was er nog iets van een slogan “horloges en meer”. Die “meer” was toen ook een keer zakmessen.
Leuke podcast jongens. Laat ze maar lullen hier. Al zou niemand het wat vinden, jullie hebben er plezier in en dan mag een zijstapje best een keer na al die jaren.
Wat een hectiek.
Aankomende week maar eens luisteren. Hou wel van koffie. Heb meerdere vrienden met fancy dure apparaten, maar dat geneuzel nooit echt gesnapt, mij teveel gedoe, geen tijd en geduld voor. Hou het lekker bij de Jura met verse bonen, maar wie weet ga ik toch ooit eens om, dus luisteren kan geen kwaad.
Het is rood en loopt in de wei…
Een tamponnie.
Mogen De Mannen gewoon gratis gebruiken in hun ponnie-editie.
Zijn die er? Dan ga ik weer eens luisteren.
Kotsmisselijk werd ik ervan, hopelijk gaat het nu beter.
@Sjorsson nou Sjors ben wel benieuwd naar jouw Pony. Die zal hier en daar wel eens gruwelijk irritant voor je ogen wapperen enzo.
Volgens mij staat het al in de titel. En geven ze meerdere keren aan ‘na de polscontrole’ schakel uit als je niet ‘into’ koffie bent.
Snap dus totaal niet waarom je hier moet ventileren dat het niet over horloges gaat.
Succes met het verwerken van je teleurstelling
GROTE EDIT : k*t zie nu dat het sarcasme was
Altijd eerst het hele topic doorlezen voordat je gaat reageren
Je kent me
FTFY
Volgende keer een Rolex òf een klein-grut-Seiko special. Voor de echte liefhebbers.
Misschien een keer leuk om aan het eind van de aflevering Squale te roepen?

Squale
Is dat een koffiemachine? Vraag dat voor een vriend