Leuk te horen!!!
Is goed voor de weerstand
Koffie? Niet mijn ding.
Flow Control? Pressure Profiling? Echt geen idee.
Horloges én meer. Fantastisch om te horen hoe gepassioneerd de mannen van De Espressowinkel verhalen en kennis delen over koffie. Daar kan ik dan weer echt van genieten
De keerzijde is dat deze aflevering mij ook weer heeft geleerd hoe totaal bizar HF voor niet horlogeliefhebbers is…
Nù ga ik m luisteren!
Leuke aflevering. Ik vond met name de info over ‘slow’ koffie interessant.
Veel kudo’s voor de E61 groep wat mijn inziens terecht is gezien zijn historie. Ikzelf kies toch liever voor een geïntrigeerde groep gezien de veel snellere bedrijfstemperatuur.
En direct gedrurende het luisteren 12 anti kalk zakjes besteld bij de espressowinkel want ik besefte me dat ik 1x per maand niet haal , direct maar wat koffie erbij en na het afrekenen hoorde ik de kortingscode pas
Al met al weer genoten
Daarnaast net als hiervoor ook genoemd al 12 jaar een Delonghi Magnifica S … Maar hij is niet kapot te krijgen.
Zorg dat ie tijdens verhuizen van een aanrecht af dondert, dat helpt. En ja, ik spreek uit ervaring
… Keukenvloer stuk?
De Nokia 3310 onder de koffiezetapparaten
Fixed that.
Espressowinkel ? Da’s om de hoek bij mijn externe woonkamer !
Erg sympathieke mensjes daar.
Gaat op de lijst
Precies dat. Met alle respect voor wiens passie het is, maar ik ga toch niet naar gepraat over een kopje koffie luisteren
Benieuwd hoe de aantallen het doen vs. een horloge uitzending, ik denk dat 50% al een wereldprestatie is
Laatst ging het in het grijze gedeelte over grasmaaiers, elektrisch versus benzine, hier over koffietzet-machines en methodes. Mij valt op dat mannen over deze onderwerpen en over horloges op dezelfde manier praten: Het beste merk, de technieken erachter, enzovoorts.
Een grasmaaier aflevering zou mij inderdaad wel interesseren
Haha, wat leuk! Ik haal al jaren koffie bij Joost en Bram, nadat ik ook daar een mooie set heb gekocht. Aanrader!
Na lang twijfelen zojuist toch maar beluisterd en…… viel niet tegen.
Luisterde toch lekker weg en veel geleerd over koffie en koffie zetten.
Toch niet mijn hobby maar snap de fascinatie wel.
Koffie is ook niet mijn passie en ik was eerst een beetje sceptisch maar deze aflevering heeft mij positief verrast. Hoe dan ? Omdat het verhaal vol passie, kennis en humor word gebracht. Als mensen dat kunnen maakt mij het onderwerp niet uit al gaat het over kopieerpapier of grasmaaiers
Dank allen! Leuk om te horen! Ik houd wel van een beetje buzz rondom een aflevering!
Overigens gaan de luistercijfers zo goed als gelijk op met andere afleveringen tot nu toe @Tijner. Scheelt enkele tientallen streams maar niets groots.
We prijzen ons gelukkig met trouwe luisteraars
Dan zal ik hem ook maar even gaan luisteren in de file voor jullie gemiddelde
Maar o wee als ik over een paar maanden ook een machine van duizenden euro’s heb staan hier!
https://www.horlogeforum.nl/t/tijd-voor-koffie-deel-2/358284/2037?u=jos
Dit is de “hoop” van de vrienden van espressowinkel.nl
(Zoals in de uitzending besproken)