Podcast Mannen van de Tijd

De aflevering net helemaal afgeluisterd. Ik vind dit opzich wel weer verfrissend een heel ander onderwerp. En de gastheren zaten vol passie over koffie, dat is leuk.

Het ging wel heel erg diep, het triggerd me wel maar ben ook wel benieuwd wat volgens de heren dan een makkelijk lekker kopje espresso is wat je snel zet voor je werk sochtends? Dan heb je toch geen zin in malen, wegen, druk controleren en wat nog allemaal… sowieso niks voor mij. Maar wat is dan net het stapje verder dan een jura of nespresso machine.

De koffie die ik in Italie bij de barretjes krijg vind ik trouwens heerlijk hoor. En thuis doet de Sage Nespresso Machine het met Illy espresso cups ook prima. Niks mis met die smaak voor mij dan. Lekkerder dan de meeste bonen.

Echt proeven en smaken ontdekken doe ik wel bij whiskey😜

2 likes

Het zal je verbazen hoeveel er te ontdekken valt qua smaken als je afstapt van je dark roast Nespresso cupje! Ieder z’n moment, maar ook ik ram iedere ochtend met de Profitec (voorverwarmd door WiFi tijdklok) binnen 2 minuten een shot eruit hoor…

2 likes

Vanmorgen de aflevering geluisterd. Toch lang onderweg met alle file ellende door de A12 afsluiting.

Ik vond het wel vermakelijk en zeker ook nuttig hier en daar. Ik hou van koffie, maar het is ook weer geen hobby. Maar ergens word ik toch wel weer hebberig door zo’n aflevering. Ook ik hik alleen een beetje aan tegen het praktische gebruiksgemak (en hoe ik dat er ooit door krijg bij mijn vriendin :wink:).

4 likes

Tijdens n lange auto rit naar geluisterd. Not my cup of uhm tea: ben geen koffie drinker. Maar vond t enthousiasme en de passie wel leuk om naar te luisteren.
Maar net als n gemiddeld persoon die naar n stelletje WIS zit te luisteren, wordt t na n tijdje wel wat veel :sweat_smile:

3 likes

Nu valt er heel veel onder mannen van de tijd en meer uiteraard.

-gereedschap (heel mooi en veel over te zeggen)
-auto’s
-motoren

Etc….:innocent:

3 likes

Net geluisterd en ik vond het erg interessant én leuk! Zulke vlotte en kundige gastsprekers dragen daar natuurlijk wel aan bij. :ok_hand: Bijna absurd hoeveel goede kennis en informatie er zo gedeeld wordt in anderhalf uur tijd. Kudos voor dat!

Nou ik ga weer even een Senseootje drinken. :heart_hands:

6 likes

Koffie, heerlijk! Nog niet beluisterd. Ik slinger morgen eerst de Rocket Giotto aan en dan de podcast. Het hoeft natuurlijk niet altijd over horloges te gaan :slight_smile:

5 likes

koffie bah :nauseated_face: :face_vomiting: ik vind het smerig,…maar :

een hele leuke podcast, ik vond het super leuk om alles te horen over het zetten van koffie. De podcast leek helemaal niet lang, ik luisterde hem zo uit. OK liever over horloges, maar dit was zeker niet gek.
En wellicht zou er dan toch ergens ene koffie bestaan die ik wel lekker vind :wink:

en uiteraard bedankt voor het maken van de podcasts !

3 likes

Brand spanking new!! Hoop vurig op een seal of approval van @De_Guru @Twan en @Tempusuurwerktechniek

Bedankt nog voor de tip over de Aquired podcast. Heb er in totaal een week over gedaan om hem af te luisteren, maar was absoluut de moeite waard.

10 likes

Podver… nu wil ik ook een espresso masjien…

1 like

:point_up_2:Dit lijkt me heel leuk om meer over te horen.

4 likes

Was weer een leuke aflevering Männer der Zeit!

En eigenlijk blijf je toch terugkomen op: heb je €500 koop een Seiko, heb je €5000 koop een Tudor, heb je €10.000 koop een Rolex.

6 likes

Leuke en interessante laatste aflevering, kheb er met veel plezier naar geluisterd !!

1 like

Ik weet sinds vorige week van deze podcast af en zit al bij aflevering 20, heb nog even te gaan om bij te zijn met de afleveringen.

5 likes

Net afgeluisterd. Leuke aflevering.

2 likes

Ai, dan moet je maar opschieten. Want ik heb gehoord dat er volgende week een overhoring is. :laughing:

artworks-000203504026-m48buh-t500x500

5 likes

Oh nee toch niet…

2 likes

Anders allemaal een onvoldoende :crazy_face:

3 likes

of toch wel

joelie hebben allemahl een oenvoeldoende!

3 likes

:rofl:

1 like