Podcast Mannen van de Tijd

Dat gaat nog wel gebeuren. :sunglasses:

Ik zeg niet ja, en ik zeg niet neen. Wel in tegendeel :man_shrugging:t2:

1 like

Hij was leuk!

En de korrel zout…IWC 🫶🫶
We zien de re-ranking aflevering wel tegemoet om jullie fouten te herstellen. Doen al die YouTubers ook toch?

2 likes

IWC staat ook te laag vond ik achteraf… Maar ben gezwicht voor de democratie van ons aller drie.

2 likes

Reranking voor IWC in de volgende aflevering!! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Oneens Brickie, Los van dat menigeen is gestart met een Seiko is de relevantie, innovatie en historie eentje waar je niet omheen kan. Ongeëvenaard is wat ons betreft, nog meer dan Casio, het enige juiste label voor dit fantastische merk. Ow en eens met Lange & Söhne. Mocht wat mij betreft in ongeëvenaard, maar democratie spreekt wederom. IWC mocht ook hoger wmb.

1 like

Dank voor je mooie woorden. Waarderen we enorm!

Wat betreft Breilting moet ik je even afstoppen… Volgens mij voerde ik een aardig monoloog over het bestaansrecht van het merk? Sterker nog; Breitling SA mag blij zijn dat ik ze geen factuur stuur als influencer :rofl:

1 like

Ik zei het wel met een knipoogje hoor, maar op een of andere manier zie ik die niet meer op het forum verschijnen bij sommige posts… :sweat_smile:

1 like

Als een hoop mensen iets van jullie podcast vinden, zowel positief als negatief, dan betekend het in ieder geval dat je steeds meer een begrip wordt in horlogeland.

Ik luister nog steeds altijd graag naar het slap geouwehoer van een stel liefhebbers.

Ga zo door mannen!

4 likes

Erg leuke podcast! In een paar weken zo ongeveer alles geluisterd. Veel informatie, goede gesprekken en herkenbare afwegingen! Echt heel Nice! Ga zo door!

2 likes

Ok, eerlijk is eerlijk hier heb ik er te weinig over gelezen, neem het van je aan.

Maar dan nog mis ik de link dat seiko ongeëvenaard is en GS bijvoorbeeld niet.

Ik ga nog eens terugluisteren :joy:

Dat vergeten sommige luisteraars nog wel eens ja, jammer :laughing: Ik vond het een vermakelijke aflevering, mooi slap ouwehoeren :+1:t2:

1 like

Vandaag voor het eerst deze podcast geluisterd.
Ben begonnen met de nieuwste, vind hem zeer amusant.
Al heb ik nog genoeg gebrek aan kennis bij het horen van typenummers. Maar daar hebben we google voor.
Nog maar 88 afleveringen te gaan… :laughing:
Prima om in de zon zittend te luisteren.

3 likes

Ik ben sinds kort podcasts aan het luisteren en stuitte na een paar Engelstalige varianten op Mannen van de tijd.

Leuke podcast heren! Mijn complimenten.

3 likes

Zo’n tier list zal van persoon tot persoon variëren dus is het direct vragen om moeilijkheden. En bij sommige is het echt appels met peren vergelijken. Maar weer lekker ‘tongue in cheek’ :wink:

Ik kijk uit naar de Fortis aflevering. Nu nog Squale :upside_down_face:

4 likes

Was wederom een leuke aflevering.
Longines heeft de lijst helemaal niet gehaald😅?

2 likes

was weer vermakelijk, dank!

misschien een keer een aflevering over vintage?

3 likes

D’r is geen link behalve dat Grand Seiko daar eigenlijk ook hoort te staan! Helemaal gelijk. Alhoewel ze wel duur worden nu…

2 likes

Zou mooi zijn

2 likes

Ik zeg: @mhoutman uitnodigen voor een IWC aflevering :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes