Inderdaad, goed idee.
Mooie Fortis!
Welke Engelstalige varianten kun je aanraden?
Leuke aflevering! Iets geleerd over een merk waar ik niet veel van af wist. Onderweg naar Seriouswatches geluisterd waar ik een model van Fortis kon bekijken. Dus dat kwam mooi uit😁
Ik heb zelf geluisterd naar die van Watchfinder en die van Fratello.
Watchfinder heeft wat meer humor maar de afleveringen zijn korter (15 min. ofzo) Fratello is informatief maar wel wat meer geklets over koetjes en kalfjes en in mijn optiek wat droger van stof.
Thanks! Ik vind GB Talks ook nog wel goed (George bamford)
Ik krijg erg trek in een Fortis na de laatste ep
Maar er is vooralsnog geen model waar ik direct een " galbeetje " van krijg. Wellicht de Amadee, die was wel top. Misschien een keer één scoren via uhrforum waar die wel eens voorbijkomt.
Net tijdens avondwandeling de nieuwste aflevering gehoord. Hele leuke aflevering! Een chill begin met de PC (gefeliciteerd met de nieuwe aanwinsten!) en wat nieuwtjes en achtergronden en erna een inhoudelijk uitgebreider verhaal over de Omega veiling. Erg leuk om dit verhaal zo te horen! Ik had er wel iets van meegekregen, maar niet in detail.
Ook is Robert-Jan af en toe in de show een goede toevoeging met wat meer inside kennis en achtergrondinformatie.
Kleine opmerking van mijn kant: ik vond dat jullie, ongetwijfeld in jullie enthousiasme over het verhaal, Robert-Jan net iets te vaak onderbraken toen hij het verhaal vertelde.
De onderbrekingen vielen mij ook op, maar het leek alsof er een flinke vertraging zat op de verbinding met Robert-Jan. Zelfs de professionals van de TV en radio hebben dan moeite om elkaar niet te onderbreken.
Ah, er is weer een nieuwe aflevering, zie ik! Straks even luisteren. Zin in!
Heel irritant inderdaad
ik hoorde dat de jongens het hadden over ‘hoe het begonnen is’
nou… in 2014 met deze re-dial
inmiddels al bijna 10 jaar actief hier… Angelus niet meer in bezit…maar wel een 20 andere horloges
inmiddels show ik ook e.e.a. op Insta
Je hebt nieuwe volger
Was teveel juice en een te trage lijn idd. Volgende keer weer in den studio. Snoeren we hem tenminste live de mond
Erg moeten lachen om het einde van de laatste aflevering, #93. De mop van de Henny Huisman van de show, RJ.
Dit soort dingen zou je bij Fratello nooit horen. Ga zo door!
Ik luisterde ‘m vanmiddag terug en had de tranen weer in m’n ogen staan
Vrijdag komt er weer een extra lange uit met @Bwatched. Pak de popcorn er maar vast bij mensen…
Hilarisch idd! Ik lag de podcast op de bed te luisteren met m’n AirPods in en moest keihard te lachen. M’n vriendin werd r wakker van