Voor mij is de directheid van Stens antwoorden tevens zijn succes in de podcast(s).
Deze vorm van direct zijn is van een soort van ‘raw honesty to a fault’, die zeer ontwapenend kan zijn voor de interviewers.
In deze tijd is de directe eerlijkheid een zeldzaamheid geworden, mede vandaar het succes, want iedereen verlangt naar eerlijkheid anno 2023.
Gezien het feit, dat polarisatie de norm is geworden, hebben we ‘een meerderheid aan Stens’ nodig om het ‘politiek-correcte geneuzel-tij’ te keren.
3 likes
De_Guru
18 augustus 2023 om 08:05
1506
Hans_Groenewegen:
Voor mij is de directheid van Stens antwoorden tevens zijn succes in de podcast(s).
Deze vorm van direct zijn is van een soort van ‘raw honesty to a fault’, die zeer ontwapenend kan zijn voor de interviewers.
Ik weet niet waar we de bijdrage van Sten in twijfel hebben getrokken dat je hierop reageert? Was topshow!
Zit Sten ook hier op het forum?
Gnis
18 augustus 2023 om 08:22
1509
De uitspraak over de Cartier die zijn vriendin om moest doen als hij dat zegt: legendarisch!
1 like
Het is mijn bevestiging - met een persoonlijke noot - van het feit dat Sten erg goed is in de podcast.
Het staat los van hetgeen ‘we’ al dan niet ‘in twijfel zouden hebben getrokken’, @De_Guru .
1 like
Leuke afleveringen weer met prettige en interessante @Bwatched als gast. Prima materiaal voor een rustige zaterdagochtend.
Vind wel dat jullie Teddy een beetje te kort doen
5 likes
Thanks!
Was weer enorm leuk om te doen! Dank voor de uitnodiging @Sjorsson , @Twan & @De_Guru
15 likes
HouwelD
20 augustus 2023 om 12:30
1513
Gisteren geluisterd tijdens het schoonmaken. Maakt zo’n klus toch weer een stuk aangenamer.
Leuke aflevering met @Bwatched ! Echt een liefhebber met een leuke collectie.
5 likes
De_Guru
21 augustus 2023 om 22:07
1514
Wat een worsten kan die Sjors bakken he? Oh ja, die Patek en Daytona waren ook leuk!
5 likes
jan13
22 augustus 2023 om 01:43
1515
Ik luister altijd met plezier. @Bwatched brengt een mooi evenwicht in de laatste show. En wat een collectie!
5 likes
Twan
22 augustus 2023 om 13:10
1517
Bwatched:
Rookworst
Dat de brandweer niet is langsgekomen is een wonder op zich @Sjorsson
2 likes
Len5en
22 augustus 2023 om 13:33
1518
Was een leuke aflevering. Was genieten op de bergweggetjes onderweg naar Italië.
@Bwatched mooie insta pagina heb je. +1
4 likes
Thanks.
Ben de laatste tijd niet meer zo actief. Binnenkort er maar eens eens nieuw leven in blazen.
2 likes
ray1981
22 augustus 2023 om 20:11
1520
Leuk:ok_hand: ben weer eens aan het
2 likes
JohnvdT:
Diplomatico met ijs
Heerlijk!
Liefst nog met een partje limoen of schijfje sinaasappel erin.
2 likes
Als trouwe luisteraar wil het niveau- in alle eerlijkheid- nog wel eens op en neer gaan, maar naar de laatste aflevering met @Bwatched heb ik met plezier geluisterd
Leuk om de verzamelaar en liefhebber beter te leren kennen!
6 likes
Bourne
23 augustus 2023 om 08:05
1524
Wat een collectie! @Bwatched
Heb met veel plezier geluisterd, dank!
2 likes
Voetsie
23 augustus 2023 om 08:15
1525
Heb genoten hier vanaf de vakantiebestemming @Bwatched en je mag wel vaker aansluiten bij de mannen
@Sjorsson @Twan @De_Guru zou graag een aflevering horen over watchboxes/cases/rolls/etc. en vooral jullie eigen voorkeuren, ervaringen en adviezen
7 likes