Podcast Mannen van de Tijd

Voor mij is de directheid van Stens antwoorden tevens zijn succes in de podcast(s).

Deze vorm van direct zijn is van een soort van ‘raw honesty to a fault’, die zeer ontwapenend kan zijn voor de interviewers.

In deze tijd is de directe eerlijkheid een zeldzaamheid geworden, mede vandaar het succes, want iedereen verlangt naar eerlijkheid anno 2023.

Gezien het feit, dat polarisatie de norm is geworden, hebben we ‘een meerderheid aan Stens’ nodig om het ‘politiek-correcte geneuzel-tij’ te keren.

3 likes

Ik weet niet waar we de bijdrage van Sten in twijfel hebben getrokken dat je hierop reageert? Was topshow!

Zit Sten ook hier op het forum?

De uitspraak over de Cartier die zijn vriendin om moest doen als hij dat zegt: legendarisch!

1 like

Het is mijn bevestiging - met een persoonlijke noot - van het feit dat Sten erg goed is in de podcast.

Het staat los van hetgeen ‘we’ al dan niet ‘in twijfel zouden hebben getrokken’, @De_Guru.

1 like

Leuke afleveringen weer met prettige en interessante @Bwatched als gast. Prima materiaal voor een rustige zaterdagochtend.

Vind wel dat jullie Teddy een beetje te kort doen :grinning:

5 likes

Thanks!

Was weer enorm leuk om te doen! Dank voor de uitnodiging @Sjorsson, @Twan & @De_Guru

15 likes

Gisteren geluisterd tijdens het schoonmaken. Maakt zo’n klus toch weer een stuk aangenamer.

Leuke aflevering met @Bwatched ! Echt een liefhebber met een leuke collectie.

5 likes

Wat een worsten kan die Sjors bakken he? Oh ja, die Patek en Daytona waren ook leuk!

5 likes

Ik luister altijd met plezier. @Bwatched brengt een mooi evenwicht in de laatste show. En wat een collectie!

5 likes

Rookworst!

Haha thanks! :sunglasses:

2 likes

:joy::joy:
Dat de brandweer niet is langsgekomen is een wonder op zich @Sjorsson

2 likes

Was een leuke aflevering. Was genieten op de bergweggetjes onderweg naar Italië.

@Bwatched mooie insta pagina heb je. +1

4 likes

Thanks.
Ben de laatste tijd niet meer zo actief. Binnenkort er maar eens eens nieuw leven in blazen.

2 likes

Leuk​:ok_hand: ben weer eens aan het :headphones:

2 likes

Diplomatico met ijs… :joy:

2 likes

Heerlijk!
Liefst nog met een partje limoen of schijfje sinaasappel erin. :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Als trouwe luisteraar wil het niveau- in alle eerlijkheid- nog wel eens op en neer gaan, maar naar de laatste aflevering met @Bwatched heb ik met plezier geluisterd

Leuk om de verzamelaar en liefhebber beter te leren kennen!

6 likes

Wat een collectie! @Bwatched
Heb met veel plezier geluisterd, dank!

2 likes

Heb genoten hier vanaf de vakantiebestemming @Bwatched en je mag wel vaker aansluiten bij de mannen :wink:

@Sjorsson @Twan @De_Guru zou graag een aflevering horen over watchboxes/cases/rolls/etc. en vooral jullie eigen voorkeuren, ervaringen en adviezen :ok_hand:

7 likes