Podcast Mannen van de Tijd

Correct! Onze @De_Guru had vandaag de aflevering gemonteerd en per ongeluk nu al de aflevering online gezet.
Maar we houden m online dus hij is te beluisteren!!

13 likes

:+1::+1:

1 like

Jazeker. Helemaal verkeerd ingepland en toen weer ingetrokken. Maar nu maar gelijk met billen bloot. We hebben hem weer live gezet!

9 likes

Zeer vermakelijke unboxing! Met spontane, eerlijke reacties. Dit maakte deze aflevering, voor mij, de leukste tot nu toe, heb ze allemaal beluisterd. Mag van mij een terugkerend onderdeel worden. :ok_hand::joy::clinking_glasses:
De lange polscontrole was ook prima.

8 likes

Mooie Podcast weer mannen!
Maarrr… jullie moeten wel een beetje helder blijven haha :wink:
Sherpa was in Podcast #101 al even ter sprake gekomen door Robert-Jan.
Naast alle details die opgenoemd werden over Sherpa, is de mantra die op één van de tandwielen gegraveerd is ook wel noemenswaardig.

6 likes

Vermakelijke podcast gents! En top dat de beelden op voorhand al gedeeld werden. :+1:t2::blush:

2 likes

Toffe podcast weer! Ik ga een keer bij Ace langs als ik in de buurt ben :+1::+1:

Welke Tudor zat er nou in de polscontrole? Een nieuwe BB36, maar was me niet duidelijk met welke plaat. Hij staat niet op de gram :laughing:

5 likes

Heerlijk die eerlijke reacties op de unboxing. Het blijft een risico zo iets in een aflevering doen. Top dat jullie gewoon bij de eerste indruk bleven. Ik heb weer genoten :ok_hand::ok_hand:

1 like

Was idd een leuke aflevering. Zo nu en dan wat chaotisch, maar ach het is geen talkshow ook :ok_hand:t2:

Meer van zulke graag :grin:

3 likes

:joy:sorry

13 likes

De groene

1 like

Ik vind groen dat toch een breed te interpreteren begrip :sweat_smile: het was deze:

12 likes

Helaas deze mannen nog nooit op een eigen mening of een kritische noot kunnen betrappen. Populaire kreten uit de horlogewereld worden hier vaak gerecycled en dus ook, na al die jaren, niet echt het niveau van (vermakelijk) geneuzel ontstegen. Misschien ook niet de bedoeling? Misschien moet ik er ook niet al teveel van vinden als zure ouwe zak … alhoewel ik de inspanning wel weet te waarderen.

1 like

Klopt, daar moet je niet te veel van vinden.

2 likes

Volgens mij hebben we ons woordje wel redelijk klaar; maar weet dat we het speelveld ook te vriend moeten houden om aan tafel te komen!

1 like

Helemaal in de war met je OP to have Twanneman!

2 likes

Wat is er groen aan dit ding? :sweat_smile::green_heart:

2 likes

Helemaal niets :joy:

2 likes

Net de aflevering met Alon ook zitten luisteren, meer van dit graag! Met veel humor maar vooral ook enthousiasme voor de hobby dat je aan alle kanten om de oren vliegt. Dat ruim uur was zo voorbij. Veel dank weer!!!

4 likes

Heel mooi deze tudor!

Was weer een mooie aflevering en ik nu ik weet dat bij ace de sherpa ligt ga ik zeker een keer kijken. Prijzig is die, maar ook wel heel gaaf.

En als je hem gaat vergelijken met een JLC polaris wordt het wel erg lastig. Een polaris date heb je grijs ook al voor een prijs van een sherpa. :grimacing:

Maar cool is die sherpa wel. :ok_hand:

2 likes