Moeten we tegenwoordig allemaal een eigen mening hebben als we andere mensen interviewen? We zitten niet te luisteren naar VI hè…
Daarnaast, misschien nog eens luisteren. Kritische noten zijn er genoeg.
Moeten we tegenwoordig allemaal een eigen mening hebben als we andere mensen interviewen? We zitten niet te luisteren naar VI hè…
Daarnaast, misschien nog eens luisteren. Kritische noten zijn er genoeg.
De unboxing was echt een heel leuk idee! Dus wanneer je geen merknaam hebt als referentiekader om een horloge op waarde te schatten, dan zit je er zomaar duizenden euro’s naast. Toch ook een interessant experiment.
Ik weet niet of dit een goede reclame voor het merk was.
Heren ik luister al vanaf den beginne, en blijf lekker doorgaan zoals jullie doen!
Juist de humor en luchtigheid maken het MVDT leuk.
Ok de Breitling aflevering was minder, maar dat vond ik meer aan de heren van Breitling liggen.
Verder complimenten en ga zo door!
Dank dank voor de mooie woorden. We doen ons best, echt waar 🫡
Nu de grote vraag; zijn de merkrechten al vastgelegd van de PeeeeCeeeee
gewoon top podcast!! mijn mening: wat vaker liefhebbers (derden)wat laten vertellen over hun collectie. waarom welk horloge…hoe in de hobby…hoeveel is iemand er mee bezig enz enz.
vooral doorgaan, vooral doorgaan
Vandaag aflevering #103 met Alon van Ace & Dik geluisterd. Ik heb genoten. Pure liefhebberij.
Top dat de ‘polscontrol’ alleen al bijna drie kwartier duurde. Helemaal politiek correct
Unboxing ook erg leuk. Spontane reacties met als verrassing… de prijs.
Super mooi, leuk om te horen! Dankjewel!
@rjbroer knal gewoon zo’n ding op je phone en je vergeet je rijbewijs nooit meer haha
Gefeliciteerd met de samenwerking van Ace Jewelers, maarreuh RJ blijft nog wel aanschuiven toch?
‘Het is alsof ik naar de podcast van jullie met Breitling zit te luisteren’
Zeker! Hij kan ons niet missen!
Daarom mocht hij geen mopje meer vertellen aan het eind
Laatste aflevering met RJ geluisterd, nice! En gefeliciteerd met de nieuwe sponsor, een topzaak.
Leuke aflevering heren! Erg interessant om te horen vond ik de visie van RJ, over dat een aantal merken het nogal hoog in hun bol hebben, omtrent hun prijsstelling.
Lekker doorgaan zo!
Dank jullie wel! Nieuwste aflevering ook gehoord? Wat verwachten jullie van horlogejaar 2024?
nou…
Ik luister altijd graag naar dat humoristische gezwets van jullie , afgewisseld met inderdaad nieuws uit de industrie met o.a. Alon of RJ.
Maar diepgang over bepaalde historische relevante horloges of uurwerken mag ook zeker aan bod komen.
Zo was ik afgelopen week in een JLC boutique en de beste man (verkoper) aldaar bleek wel degelijk JLC fan en horlogemaker, wat die mij allemaal vertelde is natuurlijk ontzettend leuk als je iets meer diepgang zoekt. Ik heb horloges van JLC gepast waar ik het bestaan wel van af weet, maar die veel bijzonderder zijn dan ik dacht. Zo een shooting star (dames horloges) super gaaf en mooi gemaakt!
Of een perpetual calendar met maanfase voor noordelijk en zuidelijk halfrond etc etc.
Daarnaast mag natuurlijk ook het bespreken van nieuwe releases 2023/24 niet ontbreken.
Die nieuwe releases van '23 liggen nu bijna allemaal in de etalage. Wat dacht je van een titanium YM, Heel weinig mensen hebben die nog gezien of besproken
Last but not least. Klassiekers. vintage. waarom is het een klassieker of juist niet. wederom diepgang zoeken, waarom is (of vindt men) dat iets bijzonder is. Los van je eigen smaak.
Ik weet in elk geval dat ik mij nu al ga verheugen op jullie afleveringen die ontstaan zijn in jullie komende horlogereis naar de diverse manufacturen. Voorjaar Zwitserland maar misschien in het najaar Duitsland?
Leuke aflevering weer, zoals altijd eigenlijk
Voor 2024 ben ik vooral benieuwd of de prijsdalingen in de secondary market doorzetten (wat ik wel verwacht) Ik kan mij goed voorstellen dat vooral horloges die niet meer in topconditie zijn echt moeilijk verkoopbaar zijn/worden.
Zoals jullie daarnaast ook al bespraken kunnen merken niet hun nieuw prijzen gaan verlagen. Dat zou echter wel eens kunnen betekenen dat de komende jaren de prijzen relatief stabiel zullen blijven, vooral van merken die niet direct de winkel uit vliegen.
Qua podcast zou ik het wel weer eens leuk vinden als jullie een uitzending met een verzamelaar doen en zijn/haar collectie bespreken. Daar komen toch vaak de mooiste verhalen in naar voren. Ben ook benieuwd naar jullie tour in die Schweiz!
Mee eens!