Podcast Mannen van de Tijd

Wat een snob is het hè :joy:

4 likes

Brickie, jij solliciteert hier als onze eerste hoofdredacteur van dienst? :yum:

3 likes

Komen er 2 aan op rij weer!

7 likes

Haha. Nou de aanzet is al gegeven. :sweat_smile:

3 likes

U vraagt, wij draaien :grin:

9 likes

:hugs::hugs::hugs:

3 likes

Jeej nieuwe MvdT :partying_face:

3 likes

Ben een vaste luisteraar, maar het gebral begint me toch wel te storen. En ik kom uit t gooi, dus ik kan echt wel wat gebral hebben voor het begint te irriteren.

2 likes

Toffe laatste aflevering.

Vraagje: zouden jullie eens willen uitwijden over die FC worldtimer? :joy:

12 likes

:joy: komt voor elkaar!

2 likes

Heerlijke aflevering weer! Keep up the good work!

2 likes

Wat bedoel je dan precies? Dat ze alleen over dure merken praten?

2 likes

Nee dat zeker niet. Eigenlijk stoorde ik me vooral aan het overheersende van Frederik. Mij niet bellen, bread en butter, the jub etc. Maar misschien had ik mijn dag niet en valt het wel mee, ik haak nog niet af hoor :slight_smile:

3 likes

Ah op die manier. Dat was mij niet opgevallen; ik vind de dynamiek tussen de heren erg prettig en natuurlijk.
Zeker gezien het feit dat ze het “erbij” doen vind ik het een erg goede podcast.

6 likes

Kan alleen maar zeggen dat het aan tafel echt gewoon heel gezellig en volledig in balans was. Ik was niet alleen stront zenuwachtig (toch m’n eerste keer in een podcast :sweat_smile:) maar ook nog eens beetje grieperig en het was gewoon een top avond. Super gezellig, relaxte sfeer en vooral ontzettend gelachen. :blush: En bovenal heerlijk over horloges zitten lullen met een paar gasten die er minstens net zoveel passie voor hebben als ikzelf.

18 likes

Die whiskey hè

3 likes

Ik zal er volgende keer ook een nemen voor ik ga luisteren :wink:

2 likes

Toffe aflevering weer.
Kwam er nu achter waar dat 925 van die Tudor Black Bay voor staat (zilvergehalte). De vorige aflevering ging het ook al over dit horloge en toen klonk het als de ultieme Office Dweller: de Black Bay Nine to Five :sweat_smile:. Vond het al een rare naam voor een duiker.

16 likes

Ik moet trouwens wel erg lachen om de sponsordeal met Ace en de Frederique Constant. Is er iets afgesproken dat jullie het horloge minimaal 4 keer per aflevering even moeten benoemen? En het liefst in één zin samen met Rolex. :joy:

8 likes

Genoten van aflevering #106 :+1:
Jochem en Peter die vertellen over het hoe en waarom van hun collectie en onze passie. Helemaal goed.
Enne, is die Worldtimer echt zo’n positieve verrassing? Blijvertje(s)?

5 likes