Podcast Mannen van de Tijd

Zonder grappen, ja. Echt een fantastisch horloge!

2 likes

Zeker. we worden betaald per shout out :rofl:

3 likes

Jij hebt teveel naar de tetten van Dolly gekeken…

6 likes

Weer een leuke podcast gents! Weer heerlijk genoten tijdens het rijden en het boodschappen doen. :blush:

Maare, de FC sponsoring mag wel een tikkie minder. Kan mij wel voorstellen dat het een fijn horloge is, maar van de kroon zo overstappen naar het schild is best wel een flinke move. :joy:

3 likes

Ho, we worden niet door FC gesponsord he :joy:

2 likes

:joy:

Toffe laatste aflevering mannen! Leuk om het enthousiasme van de Watch_fellows te horen.

5 likes

Ook weer lekker geluisterd tijdens het sporten. Toffe aflevering. Tis dat ik een Rotterdammert ben anders zou ik die FC kopen na al die positieve reclame :rofl:
Hook me up als er een Rotterdam editie is!

7 likes

Haha goeie! Lekker voor bij het ontbijt :joy:

2 likes

Vandaag weer eens een collectors editie!

13 likes

:+1::+1:

1 like

Zoals ik het hier kan zien, klopt de volgorde van shownote en de geplaatste foto’s wel. Of bedoelde je dat niet? Ik zie ook geen PP tag bij de Omega.

1 like

Ik zag het ook, maar nu niet meer. Zal wel bug zijn geweest.

2 likes

Ik had het ook, de laatst 3/4 foto’s van het rijtje waren allemaal de seamaster.

Maar altijd leuk de afleveringen dat verzamelaars langs komen. Mooi om te horen dat @doublequickset zijn 5513 gewoon mee had naar Afghanistan. Ondanks dat je dan wel niet met het mes tussen de tanden voorwaarts ging haha :wink:
Moest gelijk aan zoiets als dit denken, lekker gebruiken waar die voor bedoeld is. :ok_hand:t2:

12 likes

Wederom een mooie aflevering :clap:

4 likes

Klopt, Instagram was kennelijk even in een Seamaster-mood. Inmiddels aangepast! Dank voor je scherpte!

1 like

Interesse aflevering! Ik beluisterde laatst de eerste paar afleveringen terug: knap hoe jullie gegroeid zijn als podcastmakers, jullie zouden nu alle 3 zo bij de radio kunnen werken wat mij betreft!

5 likes

Ook wel liefkozend ‘chairborne rangers’ genoemd.

Dankjewel @Twan @Sjorsson en @De_Guru voor een onwijs leuke avond.

10 likes

Jij bedankt voor je mooie verhalen! :saluting_face:

3 likes

Leuke aflevering weer mannen :clap:

3 likes