Met veel plezier zitten luisteren, altijd leuk iemand over z’n verzameling te horen vertellen!
Heerlijke rustige aflevering. Top weer.
wat een superleuke aflevering!!! een van de leukste tot nu toe. En wat is Richard een relaxte leuke kerel!
Mannen, van mij mogen dit soort afleveringen veel langer duren. Het klonk alsof er nog veel meer was om over te praten. Misschien twee delen?
Anyway, ga zo door! Jullie maken supercontent!
en ik luister niet tijdens het hardlopen
Dank voor de mooie woorden allemaal! En @doublequickset nogmaals bedankt voor je leuke bezoek!
Eens, maar ook vaker, zeg maar wekelijks haha
Haha je zou het niet zeggen, maar het kost behoorlijk wat tijd om een aflevering op poten te zetten en te monteren. Ben allang blij dat we consequent tweewekelijks halen…
Maar wel bedankt voor het compliment 🫶🏼
Had het al eens van een van jullie vernomen dat idd wekelijks er niet in zit, helaas. Maar het luistert zo lekker weg
Interessante en leuke aflevering mannen! Erg aangenaam om te volgen. Graag meer van dit. Daarvoor ook dank aan de gast @doublequickset
Ik luister iedere aflevering met genoegen, maar dit was echt een topper. Complimenten aan de crew en de gast!
Erg leuke aflevering! Vooral die persoonlijke verhalen van vroeger maken het erg boeiend om naar te luisteren. Zo’n 5513 op nato die meeging op uitzending… echt lekker!
Dankjewel!
Eens met hierboven. Erg leuke aflevering. Lekker lang ook, ik kwam zelfs 5 minuten te kort in mijn woon-werk rit.
Ik zal m eens gaan luisteren. Kom natuurlijk wel m’n m’n eieren na Pasen zie ik, al 107 afleveringen. Ben wel klaar met de podcast filosofie.
Leuke aflevering mannen. En de Instagram posts met plaatjes wordt zeker gewaardeerd.
Ik vindt het alleen wel erg kort door de bocht om alle duikers als geïnspireerd op de Sub te zien…
Dan is er maar 1 optie; verder van je werk gaan wonen!
Lol…
Ik vind 110km enkele reis wel genoeg eerlijk gezegd
True. Ik dacht hetzelfde. Er waren veel horloges nog niet aan bod gekomen.
Afspeel snelheid even tandje omhoog in het vervolg
Heerlijk om te luisteren weer.
Wanneer komt RJ weer met een scoooop🤪
Hele fijne aflevering met Richard @doublequickset
Heerlijke reis met mooie avonturen en leuke verhalen over prachtige horloges.
En een Chinese 7-Eleven