Podcast Mannen van de Tijd

War is a business model, that’s for sure!

2 likes

Je bedoelt dat @Donar iets langzamer naar huis moet rijden :joy:

6 likes

Leuke aflevering mannen, tof dat vintage ook wat liefde krijgt.

Ik en mn Squale vinden alleen de Squalegrapjes niet meer leuk :smiling_face_with_tear:

9 likes

Skwaaaleeeee

8 likes

Supergaaf horloge Arch. Heel tof.

3 likes

Ja, ik heb er op zich geen moeite mee dat er aan het eind van iedere aflevering “Skuwaaleeeee” wordt gezegd. Alleen maar goed voor de naamsbekendheid. Maar ik zou zeggen: MvdT, ga het dan ook eens echt over Squale hebben, in een aflevering. Valt genoeg over te vertellen en er zijn zat Squaledragers en -liefhebbers die dat hartstikke leuk zouden vinden. Squale is, zeker op HF, populairder dan ooit tevoren.:person_shrugging: Go for it! :muscle: :shark:

9 likes

Goed idee! OPROEP: Stuur ons even een bericht als je Squalist bent en een keer met ons in dr studio over dit mooie merk wil komen praten!

7 likes

Tof! Ik heb je oproep ook even in de Squale kroeg geplaatst.

2 likes

Ik ook niet Ed, was een geintje. :grin:

2 likes

So far: zero :joy:

7 likes

:joy: :joy:

1 like

Prachtig :joy:

1 like

Ik heb er maar één, dus een Squalist kan je me niet noemen maar heb wel meegewerkt aan de HFLE van dit jaar. Tegen mei heb ik er dus twee. Is dat genoeg om een uur vol te praten? :crazy_face:

3 likes

Ja hoor! Zolang je mij kunt helpen het merk te verdedigen tegen de snoeiharde kritiek van @Twan en @De_Guru kunnen we een mooi statement maken!

3 likes

Gaan we nou over ist achter zetten als je dan bent van een bepaald merk?
Squalist? Panaristi? Met zelfs nog een extra i er achter en we hebben ook de tudorist :joy:

3 likes

Tudormigo :rofl:

5 likes

Leuke aflevering de laatste weer.
Altijd leuk te luisteren naar jullie mannen, ik geen workout of autorit maar ga er gewoon lekker voor liggen/zitten met een glaasje wijn.

Indept Squale laat maar komen ja :+1:t2:
(Ps: ook ik weet het nu wel mbt de FC worldtimer :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Ga zo door!

3 likes

:person_facepalming::person_facepalming:

1 like

Hublist :joy:

2 likes

Volgens mij is dat net iets voor @MotoSkooly. Die kan wel een podcast vollullen zonder dat het vervelend wordt. En Squale dealer wat op een leuke manier tot stand is gekomen, uit liefhebberij.

1 like