Podcast Mannen van de Tijd

Dank dank!

1 like

Zit nu 108 te luisteren. Eens kijken of het me kan boeien. Het zal niet aan het onderwerp liggen, namelijk horloges. Maar ik heb ook nog nooit enige interesse gehad in andere podcasts.

Voorlopig ben ik mee onderweg on factorytour! Das al heel wat voor mijn doen.

3 likes

Jullie zijn kl**tzakken en dat is een compliment, want ik luister nog steeds. :joy::joy::joy:

Dit is echt de eerste keer dat ik überhaupt een podcast luister! :sweat_smile:

3 likes

We voelen ons vereerd!

2 likes

Nou nou nou, ben de koning niet! :joy:

Ps. Veel plezier in die Schweiz!

2 likes

Hele podcast geluisterd!

Toch leuk heren, zo’n podcast! Het luistert lekker weg. Ik ga nu 106 eens beluisteren @Aequitas1981 en @Mechoj.

3 likes

Zeg nou zelf, er gaat een wereld voor je open, toch?! :dizzy_face: :partying_face: :beers:

4 likes

Uhm, ik vind het voornamelijk lastig dat ik nergens op kan reageren, zoals op het forum wel kan :joy::joy:.

Maar ik moet ook niet willen reageren. Heb best een prima kop voor de radio, maar m’n stem is meer categorie Looney Tunes :crazy_face:.

Ben overigens nog steeds aflevering 106 aan het luisteren, welke nog 10 minuten duurt.

3 likes

Fijne aflevering weer. Tijdens het rijden geluisterd dus lekker roadtrip gevoel.

3 likes

Wat vinden jullie van de Chronomaster Sport? Was ik te hard?

1 like

Sowieso niet. Heerlijk juist want alle ‘horlogejournalisten’ komen normaal niet verder dan een hosanna, ongeacht hoe matig een horloge is.

Ik vind de Chronomaster Sport prachtig, maar wel iets te groot dragen en inmiddels veel te duur geworden.

2 likes

:heart_eyes:

Alleen die striking 10th chrono hand is al briljant

1 like

Gaat er iets mis met het uploadend ik luister altijd via Apple Podcast, daar staat nog geen nieuwe aflevering op?

Precies dit!

En mbt die collab vraag, Vertex? Die M100 is zo vet! :star_struck: En als leftfielder, hoe vaak hebben jullie al Squale geroepen. Daar moet je eigenlijk iets mee doen :sweat_smile:

2 likes

Same here! Wel weer zin in een nieuwe aflevering!

1 like

Mooi aflevering weer, zo in de auto opgenomen haha. Zelf zat ik vandaag ook bijna heel de dag in de auto. Dus het was niet storend gelukkig. Mooie uitspraak, dat jullie, niet al te bezoeken merken uit de doeken doen. Terwijl jullie al heel wat op insta hebben laten zien :joy:

Vandaag mijn NA opgehaald en de hele dag naar afleveringen van jullie geluisterd, dat zorgde voor nog meer pret :sunglasses::ok_hand:t2:

11 likes

Ik deel je mening wbt “tonnetje”. Maar verder vond ik het een mega vet horloge (in het wit).

Je moet het ook zien als een ~7.5/8k horloge ipv 11 denk ik.

Ik was vorige zomer meermaals het mannetje op de Nederlandse festivals met mijn CMS om :sunglasses::joy:

Disclaimer: heb hem wel verkocht ivm overlap.

9 likes

Het lijkt erop dat apple podcast een storing heeft. Voor nu, kun je hier terecht.

Wat tof! De clubwatch notabene! Gefeliciteerd met je NA.

2 likes

Leuke aflevering weer. Mooi om te horen dat Sinn ook wat aandacht krijgt. Omdat jullie de 556 MoP en U50 mooi vinden: wellicht een Sinn x MvdT PerlmU(50)ttie collab? :grin:

7 likes

De Sinn 556 doe ik mee (liefst met optie wel/geen datum). Die staat al een tijd op mijn verlanglijstje, en met een MvT collab moet ik wel.

Voor de rest vind ik het idee wel leuk, maar ben ik niet per se geinteresseerd. Ik koop alleen horloges die ik écht mooi vind, niet omwille van een logotje. Mocht nou toevallig dat horloge wat ik mooi vind ook een extra logo’tje hebben, dan is dat voor mij geen probleem.

Waarom zouden jullie het niet doen? Desnoods een beperkte oplage van 15 stuks. De eerste 3 hebben jullie dan zelf al, en de rest raak je vast ook wel kwijt. Het zou vast leuke, nieuwe inzichten en daarmee content opleveren die voor ons wel weer leuk zijn. Ik vind die IFL Tissot horloges met painted dials ook wel leuk, al is dat natuurlijk gewoon een commerciele business.

Looking Back at Our Limited Edition Watches Produced in 2023 – IFL Watches

7 likes