Zojuist de laatste aflevering deels geluisterd. Leuke aflevering weer. Tot nu
De rest luister ik van de week wel weer.
Nee. Je was gewoon oprecht.
Toen de chronomaster uitkwam heeft onze jongen uit het ‘zuiden’ @sanderbbb deze gelijk gekocht. Direct nadat hij deze had heeft hij deze ook meegenomen naar een gtg. Samen met de net door hem aangeschafte manufacture edition. (Die inderdaad volledig omarmd werd door de mannen uit het zuiden).
De chronomaster vond ik qua kast ik erg tegenvallen tov de nieuwe kast van de tricolore editie.
We zijn inderdaad ‘fan’ van zenith, maar dan met name de vintage geïnspireerde horloges. De A384 en de A386.
Daar is heel weinig op af te dingen. Afgelopen week een week op vakantie geweest en heb vrijwel alleen de manufacture gedragen. Wat een topper is dat.
De chronomaster mist inderdaad iets qua look waardoor die niet beklijft.
True Brickie! En we weten Zenith als vintage merk zeker op waarde te schatten. Wat betreft die JLC Polaris van de GTG. Van wie is dat beest? Ik vind dat stiekem dus wel vet he.
Wear in good health my friend. De Polar is en blijft een WTB’tje (witte-truien banger). Op dit moment is hij door al het geweld iets terug de kluis in getikt, maar ik weet zeker dat deze weer hoogtij dagen gaat krijgen!
En daar stip je het exacte probleem aan. Horloge is te duur voor de pegels. Zou een mooie outsider zijn voor 8k, maar nu concurreert ie met ‘de giant’ van het kroontje (hoewel dat qua aanbod utopische concurrentie is)…
Ik vind deze zó gaaf. Maar met mijn 17 á 17,5cm polsen hik ik heel erg tegen dat formaat en met name de dikte aan.
De lugs hebben ze gelukkig wel lekker kort gehouden.
Ja eens, die groene is ook heel gaaf.
Maar ik moet (met de Safari en mijn groene Connie) een beetje waken voor een overkill aan groen in de collectie, vandaar.