Phoe…… ik ben normaal niet zo van het negatieve… en luister al vanaf de eerste aflevering met veel plezier naar de podcast. En als ik deze aflevering los zou hebben geluisterd zou/ben ik er echt enthousiast over. Goed en professioneel opgezet…… echter……. (Sorry mannen ik waardeer echt wat jullie doen en de tijd en moeite die jullie er insteken l, dus absoluut geen haat en alleen maar liefde). Begint het FC me nu echt te tegen te staan. En dat is jammer want in het begin toen jullie net het horloge hadden gehad en er gepassioneerd over spraken heeft zelfs mijn interesse gewekt en ben ik ook eens gaan rondsnuffelen op de site van FC… echter door het te veel benoemen en dan nu beginnen met de roadtrip bij FC waardoor het natuurlijk nog meer aanbod komt werkt het bij mij averechts…
Buiten dat kijk heel erg uit naar de volgende afleveringen!! en hoop ik dat jullie nog lang doorgaan met het maken van de podcast!!!
(Alvast sorry als het negatief overkomt maar het voor opbouwend bedoeld). 🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Mannen van de tijd. De podcast groeit nog steeds en ik beleef er veel plezier aan. Beetje dollen en op inhoud. Mooie aflevering weer met FC. Breitling vond ik ook een topper. Juist met de eindbazen praten levert mooi SCOOPS op.
Eerst werd er geklaagd dat jullie het te veel over Rolex hadden, praten jullie over een ander merk is het weer niet goed.
Ps nog niet geluisterd dus mij zal je niet horen, vind het juist wel mooi, een eigenlijk onbekend merk bij vele denk ik en dat jullie er zo enthousiast over kunnen zijn
Een ander merk dan Rolex in de afleveringen is top, maar om nu afleveringen lang een half plakmerk als Frederique Constant op te hemelen…tsja…
Ach, wij hebben ook makkelijk typen thuis. Het blijft een mooie podcast en nog steeds de beste die er is wat mij betreft. En die roadtrip is ook gewoon tof. Keep it up mannen!!
Ik vind het echt wel weer een topaflevering hoor. Dat inkijkje in de industrie is een leuke afwisseling naast de verzamelaarsafleveringen en afleveringen waarin nieuws centraal staat.
Deze aflevering heeft wat mij betreft niks met ‘ophemeling van FC’ te maken, maar is gewoon een leuk bezoek aan een merk. Deze heren hebben ook interessantere dingen te melden dan de mannen van Breitling van 10 afleveringen terug.
Leuke aflevering. Veel FC maar daar kan ik mij niet zo aan storen. Je kijkt na zo’n aflevering toch even vluchtig in het blauwe gedeelte.
Het enige jammere vond ik wel dat er niet werd doorgevraagd op een opmerking van de CEO van FC.
Hij vertelde iets in de trant dat hij er geen winst maar verlies op maakt. Hier had ik graag iets meer over willen weten.
Je Kan ook gewoon oprecht fan van iets zijn? Maar dat aside? We benoemen de Highlife worldtimer 1 keer even kort… De rest is het volgens mij heel inhoudelijk!
Goeie, maar denk niet dat je een heel inhoudelijk antwoord had gehad. Niels gaat geen cijfertjes delen. Dus ik vond doorvragen in deze niet zo relevant.
Gisteren tijdens hardlopen (jaja) geluisterd. Hoewel ik vooraf (zie post boven) sceptisch was over de timing, ben ik positief verrast. Echt een leuke en inhoudelijk goede podcast met bovenal een mooi verhaal over een - naar blijkt - ondergewaardeerd merk. Vanuit ondernemersperspectief ben ik daarnaast onder de indruk van de CEO van FC: hij heeft een duidelijke visie, een flinke dosis toewijding en laat ruimte voor zelfontplooiing bij zijn mensen.
Dank en ik echo je! Inspirerende ondernemer met heldere visie, open blik maar wel een goede Nederlandse handelsgeest die voor opschudding zorgt in het Zwitserse.
De aflevering inmiddels wel geluisterd, tijdens het wandelen. Ondanks dat ik geen aantrekking heb tot FC, vind het wel mooi om te horen wat voor enthousiasme de mensen hebben. Dus dan is het nog steeds erg leuk om naar te luisteren