Podcast Mannen van de Tijd

Ik vond dit interview 6 x beter dan het interview met de Breitling mannen. Scheelt toch dat jullie geen whiskey drinken vooraf … :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Hele toffe laatste aflevering over de Zwitserland trip. Prachtig inkijkje.
Bedankt mannen :+1:

2 likes

Leuke aflevering mannen. Klonk als 3 pubers die terug kwamen van schoolreisje, maar dan vermakelijk. Op deze manier kan ik me voorstellen dat je ook ‘fan’ kunt worden van een merk en niet alleen naar het horloge an sich kijkt.

Tudor komt op mij over als een operatie die als een klinische succesformule uitgerold wordt. Bij Rolex weten ze hoe je een product in de markt zet; promotie d.m.v. een wielerteam (gerund door Fabian Cancellara i.s.m. Assos, en deze week hun First World Tour Victory for Arvid De Kleijn and Tudor Pro Cycling) en sponsoring van team Visa Crash App. Daarnaast met de overname van Kenissi, uit de grond stampen van een massaproductie hal die minder afhankelijk is van handjes, en de verbastering van het woord ‘manufactuur uurwerk’ d.m.v. het uitnutten van de supply chain voordelen van Rolex. De manier waarop ze op moderne wijze de concurrentie aangaan is indrukwekkend, maar bijna te perfect. Gelukkig profiteren wij als klant ook (goede kwaliteit voor een betaalbare prijs), maar lastig om verliefd op te worden.

Breitling is een merk waar ik wel een zwak voor ontwikkeld heb. Mooi dat dat beeld ook bevestigd wordt door jullie bezoek.

2 likes

Maar welke merken zijn nu aangedaan tijdens de Zwitserland trip? Alleen Frederique?

Moet je de laatste aflevering even luisteren Pet! Meer dan FC! :slight_smile:

Heb je geluisterd?

Deel 3 alweer!

2 likes

Ik dank u

Nou ja het product spreekt. Gewoon zeer goede materialen, kennis en resources van Rolex. Eigen toeleveranciers en supply chain. Technieken die bij Tudor zijn nu, waren 10/15 jaar geleden in Rolex fabrieken al geïntroduceerd werd ons verteld. Bijna eng hoe modern het er daar aan toe moet gaan. Maar je woorden kan ik volmondig beamen hoor!

Ik echo je!!

3 likes

Zoals jullie gezien hebben staat deze een weekje eerder live dan gepland, maar dan lopen we weer in de pas met W&W. Nu is het wel weer twee weekjes wachten op de volgende…

8 likes

Vanochtend de podcast van 0024 geluisterd :face_holding_back_tears:
Blij dat jullie een week eerder zijn @De_Guru dan worden mijn tenen misschien weer recht

Ga m gauw luisteren!

2 likes

Aha ik begrijp nu de scoop van de vorige aflevering. :grin: Dit model vind ik echt wel heel tof gedaan. Super creatief. Kudos voor FC. (Alleen jammer dat die zó groot is, 42mm.)

7 likes

:joy:

1 like

Leuke aflevering (#110) weer kerels!

2 likes

De laatste aflevering van de roadtrip geluisterd en het was weer vermakelijk. Leuk om te horen hoe het een beetje werkt in de ‘fabrieken’ in der Schweiz :+1:t2::+1:t2: fijne enthousiaste afleveringen !! Op naar Squale maar dat heeft @Sjorsson al geregeld liet ie doorschemeren :smile:

5 likes

Ik heb nu de laatste twee afleveringen volledig geluisterd. Erg leuk! Erg enthousiast.
En ik moet bekennen… ik heb nu wel meer waardering voor FC gekregen. :pray: Ik vind alleen de modellen nog steeds niet heel aantrekkelijk. Wat dat betreft mis ik ook echt een beetje een duiker a la Submariner / Seamaster.

5 likes

+1 voor de universa

7 likes

:muscle:t3:

3 likes

Erg leuke en interessante afleveringen over jouw trip naar Zwitserland.

5 likes

Hallo @Twan,

Wat is dat opeens dat jullie het rare woord ‘manifactuur’ gebruiken? Wat is er mis mee om gewoon de — voor mij — gangbare woorden ‘bedrijf(-shallen)’ of ‘fabriek(-shallen)’ te gebruiken?

1 like

Omdat in een manufactuur zaken/goederen met de hand worden vervaardigd en dus taaltechnish correct is?

3 likes