Podcast Mannen van de Tijd

Ik vond de aflevering over W&W technisch en inhoudelijk minder sterk. Wat rommelig en/of gehaast. Wel, en met plezier, de hele aflevering geluisterd.

Persoonlijk hoop ik dat jullie volgende keer de uitnodiging kunnen aannemen en dan bijvoorbeeld een drieluik maken waarin naast de grote merken ook de kleinere merken en de innovaties meer aandacht krijgen. Just my two cents.

1 like

Misschien moet ik het dan ook maar eens een kans geven…
Ik doe ook niet aan podcasts. Maar zit natuurlijk 2x per dag een uur in de auto dus kan me er wel eens aan gaan wagen.

3 likes

Ik vind jullie podcast altijd leuk om te luisteren en meer te leren.
Zelf vind ik als jullie collectors uitnodigen het leukst, vind het altijd interessant wat iemand heeft en het verhaal erachter.
Ga zo door mannen

3 likes

:scream: er gaat een wereld voor je open haha. Ik moest er niks van hebben tot 2 jaar geleden maar nu luister ik niks anders onderweg en ik zit bijna hele dagen in de wagen.

5 likes

Vanmiddag aflevering 1 en de eerste 10 minuten van deel 2 geluisterd. We gaan rustig verder met luisteren.

2 likes

Wat is er mis met Meistersinger :sweat_smile:?

2 likes

Haha niet zoveel zoals ik zei. Alleen niet mijn kopje thee

1 like

Inmiddels bij aflevering 8.
En op Spotify mist aflevering 5.

Leuke podcast mannen!

3 likes

Jah het moet wel je ding zijn, het leek me eerst wel wat maar bij nader inzien toch van afgeweken

1 like

Exact!

1 like

Man, man, man. Je blijft gewoon luisteren he.
Vandaag veel op pad geweest voor de bedrijfs bbq morgen dus inmiddels halverwege aflevering 12.
Luistert erg prettig weg en erg leuke gasten ook!
Mooi dat ik podcasts toch een kans heb gegeven.

7 likes

Heren,

Die sluiting van de Oris Aquis is niet zo ingenieus als jullie denken. Dat hebben zij gewoon afgekeken van Citizen, die dat al jaren (of misschien wel decennia) levert bij haar standaard NY-duikers.

4 likes

Leuk om te horen! Dank voor het luisteren :pray:t3:

1 like

Heerlijke podcast……
Gewoon helemaal verkeerd gereden van de week :joy:
:facepunch:t2:

7 likes

Richting Zwitserland gekachelt ja ?

3 likes

Zeker! We waren welkom bij Frederique Constant, Omega, Brietling en Tudor. Erg geslaagde trip!

3 likes

Snap ik; heb er kapot op gemixt. Maar beter kon ik er niet uithalen. Was via Whatsapp bellen. en dat was even het enige voorhanden voor RJ gezien hij al op de beursvloer stond. Normaal gesproken werken we met Riverside voor dit soort opnames…

5 likes

Dank voor de duiding. Ja Citizen is al jaren echt king daarmee, maar volgens mij is dat systeem van de Aquis wel iets anders toch? Nieuwe model Aquis is wel echt een verbetering wat mij betreft!

3 likes

Vond het persoonlijk totaal niet storend.

Blijf met plezier naar jullie afleveringen luisteren :clap:

6 likes

Vrijdag weer een nieuwe mensen! Met niemand minder dan de koningen van @Tempusuurwerktechniek !!!

22 likes