Podcast Mannen van de Tijd

Aangename aflevering, altijd leuk met deze kenners.

2 likes

Oke oke, de laatste aflevering was weer superleuk! Grappig ook dat mijn opmerking over Squale zo goed aangekomen was dat dit weer terug te horen was in de podcast.

Helaas heb ik de odds tegen mij in de hieropvolgende poll waardoor we dit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijk in de hieropvolgende afleveringen weer te horen krijgen😂

3 likes

:white_check_mark:

3 likes

Hier dus :wink:

3 likes

Mooie podcast met plezier naar geluisterd en nu nog meer zin in mijn Squale hfle :partying_face:
Het word mijn eerste trouwens

4 likes

Mooie podcast weer, mannen!
Squale had ik een tijdje in het vizier totdat er budget vrij gemaakt moest worden voor andere horloges. Na het horen van jullie podcast is het Squale-vlammetje weer wat aangewakkerd.

6 likes

Ben gestart met de aflevering, nog niet klaar met luisteren maar tis tot nu toe een leuke gezellige aflevering :ok_hand:t2:

3 likes

Ja thanks! Was leuk weer :heart_eyes:

3 likes

was een leuke aflevering! Ondanks de commerciële achtergrond van de gasten overheersten de “liefhebber” tijdens het gesprek.

compliment voor de gasten en onze MvdT!

en veel geleerd over Squale :wink:

6 likes

Weer een goede aflevering. Squale voelt echt als een sympathiek merk en dat werkt dan ook goed in een podcast. Ik ben tijdens het luisteren ook uitgebreid door de modellen gaan bladeren en naast de iconische blauwe 1521 vind ik de grijze en bruine Super Squales ook erg mooi.

4 likes

Heerlijke Squale aflevering. Genoten van @TagEd @MotoSkooly @Archer
Het Squale café is een erg leuke en fijne plek binnen HF, ook zonder Squale :blush:
Van liefhebbers voor liefhebbers. Zo heurt ‘t :+1:

9 likes

Ik heb die bruine gehad, echt een leuk horloge. net iets meer dan de 1521 (bol saffier, duikring iets verfijnder en iets meer afwerking) en voor mij een perfect maatje. Ik wacht dan ook tot ze er eentje uit brengen met stalen bezel-instert en dan zonder gele lume, daar kon ik minder aan wennen.

1 like

Vergis je niet in de tijd die het extra kost als je gaat filmen. Als je het leuk wil houden en dat het lekker weg kijkt ben je daar echt wel ff zoet mee.

Leuke aflevering mannen.

Wat ik me afvroeg; een van de heren vertelde dat sunburst wordt aangebracht met verschillende lagen verf/lak.
Klopt dit? Ik dacht dat sunburst dmv schuren wordt aangebracht en daarna gekleurd.

Wie kan dit uitleggen?

1 like

Volgens mij bedoelde Roel dat de “diepte” van een sunburst wijzerplaat word beinvloed door de hoeveelheid lagen kleur die er worden toegebracht aan de geschuurde wijzerplaat. @MotoSkooly klopt dat? :slightly_smiling_face:

2 likes

Altijd leuk de afleveringen met liefhebbers :ok_hand:t2:

3 likes

De ene sunburst is de andere niet. Het is een combinatie van beide, dus bewerken en laklagen. Er zit aardig verschil tussen de ene sunburst dail en de andere. Hoe Squale deze heeft gemaakt weten we niet, wel dat we als team meerdere proto dials hebben gehad in verschillende kleuren en mate van sunburst afwerking. Met name de wijzerplaat heeft er voor gezorgd dat alles iets langer duurde als gepland maar zoals eerder gezegd het eindresultaat stond voorop en poeh wij vinden hem meer dan geslaagd zeg!!

5 likes

Er is te weinig liefde voor de woordgrap van @Sjorsson

Spe-Squale

:joy:

4 likes

:kissing_heart:

1 like

Eens!

1 like