O, zeker waar! In mijn geval heb ik meerdere Seiko’s, waaronder van mijn vader. Die ben ik pas gaan waarderen nadat Jordy mij aanstak met het horlogevirus. Die twee duikers die ik van Jordy overnam en mijn 7a28-7040 zijn gaaf. Maar daar zit niet zo’n spannend verhaal bij als sommige Speedy’s uit de @Watchstick_81 collectie.
Bij de SKX009J1 en SRP777J1 zou ik ook uren kunnen lullen over mijn kijk op “pols-kastmaat-fetishisme”, de impact van contrastverhogende bandjes vs ton-sûr-ton en het rare fenomeen van het níet of nauwelijks dragen van een geweldig horloge. Want dat zijn de thema’s die mij bezighouden bij deze Seiko duikers.
Ik vind dat dus het geweldige van de hobby. Al die verhalen bij elk type horloge. Wou bv dat ik het horloge van mijn vader van vroeger nog kon vinden, dat zou ik echt geweldig vinden. Hoewel, de prx en de Rado die ooit over heel veel jaar misschien van mij gaan worden zijn ook tof. En dat verhaal over het niet dragen van een geweldig horloge ben ik ook wel erg benieuwd naar
Oh dat snap ik wel. Overall denk ik voor mij ook de nummer 1 door materiaal, subdials en het uurwerk icm de looks. Maar als ik puur kijk naar om de pols vond ik dit toch ook wel heel mooi
Dat verhaal weet ik nog, had niet zo snel de link gelegd naar jou toen we de Camel bespraken. Zie dat het uiteindelijk weer redelijk goed gekomen is?! En wat betreft die Camel, zo trots als een pauw. Hij heeft er nu 3 dus nu wil meneer ook een watchroll