In de zoektocht naar een nieuw horloge viel me wat op. Als je een horloge ook maar een week draagt zitten er kleine krasjes op onvermijdelijk natuurlijk.
Echter bij het aanbod wat te koop staat. Is er bijna nooit iets te zien.
Polijsten alle handelaren hun horloges. Ook als zij zeggen edit niet te doen. Kan dat toch haast niet ?
9/10 van de handelaren in 2nds laten ze helaas polijsten en soms maken ze er een zooitje van, zeer spijtig. Ik heb liever een horloge in originele staat.
De meeste handelaren polijsten hun horloges voor dat ze in de verkoop gaan. Maar tussen polijsten en polijsten zit een groot verschil. Regelmatig weiger ik horloges die door een prullen man zijn gepolijst, die heeft voor mij ook bijna geen waarde meer, Het liefst koop ik ze ongepolijst, omdat ik de hoeken zo scherp mogelijk wil
Mwaah, valt wat voor te zeggen. Alleen een horloge van ±17.500 dragen op straat op een zomerse dag is misschien ook niet handig. Ben geen Mobicep en daar voor ligt hij al sinds 1995 in de kluis. Ik had hem ook liever aan gehad maar ja, ik heb hem. Al denk ik dat ik hem binnenkort te koop aan ga bieden. Heb nu een paar beaters en die voldoen ook, maar voelt niet hetzelfde.
Ik zelf zou het zonde vinden een horloge in een kluis te leggen. Al woon ik in een deel van Nederland waar je het gewoon kan dragen zonder dat je gelijk van je pols gerukt word. Maar ik snap je punt.
Haha, had hem ook liever aan, denk dat we elkaar wel snappen. Betaal liever een maandbedrag voor de kluis dan dat mijn hersenen in elkaar worden geslagen.
ik hoor een goede reden om de handelaren links te laten liggen en lekker hier in de blauwe hoek te snuffelen en elkaar lekker gek te maken met fotos van originele horloges!. Een kras is een begin van een levensverhaal, geen einde!