Poll: Advies voor nieuwe aankoop Oris

De ProPilot heb ik en de Pointerdate wil ik. Allebei mooi :+1:

Dat de pointerdate deze poll gaat winnen is voorspelbaar. Is nu eenmaal de (of 1 van de) iconische Oris(sen) bij uitstek. Of je dat nu moet meenemen in jouw persoonlijke keuze??.

4 likes

zonder plaatjes geen idee waar je over praat :roll_eyes:

2 likes

Ik heb helaas geen eigen foto’s van de beide modellen, dus foto’s plaatsen gaat niet…

Hier mijn ex Pointer Date…

10 likes

Wel als je fotocredits cq bronvermelding doet. Of algemene verkoopcontent van fabrikant gebruikt daarbij hoef je niks te vermelden, die zijn allang blij dat je gratis reclame maakt. :wink:

Edit: gestemd dankzij de inmiddels voorbij gekomen foto’s. :+1:

1 like

Heb deze hernieuwde versie inderdaad gepast bij de juwelier. Is ook 1mm kleiner dan het vorige ontwerp heb ik me laten vertellen.
Mag ik vragen waarom je de Pointer Date niet meer hebt?

1 like

Flipperitus :see_no_evil:

2 likes

Je kan het ook zo benaderen :
De Pointer Date is een klassieke flieger.
De Propilot een moderne variant.
Het is maar welke stijl het best bij je past.
Het ene moment zal dat klassiek zijn en het andere eerder hedendaags. Dus uiteindelijk wil je ze allebei.
En dus moet je je de vraag stellen welke je eerst gaat kopen. :wink:

5 likes

Ik heb zelf op dit moment (voordat ik de Pointer Date heb gepast) nog geen voorkeur. Vandaar dat ik benieuwd ben naar de mening van andere liefhebbers.

Prima benadering idd. :+1:

Ah dank voor de tip. Ik zal even wat beeldmateriaal van de Oris site halen zodat jullie een beeld hebben bij de keuze waar ik voor sta.

1 like

Ik snap de Poll uitslag wel, de Pointer Date is idd 3x zo mooi om te zien. :sunglasses:

Voor een automatic had ik zelf wel graag nog lume op de seconde wijzer gezien. Altijd fijn als je s’nachts kijkt dat de bewegende lume bevestigd dat je horloge loopt en de tijdaflezing dus betrouwbaar is. Al zie je het ook wel als de achterkant door de uur/minuut wijzer heen loopt.

1 like

Vooralsnog geen nieuwe duiker voor mij. Ben erg tevreden met mijn Seiko :grin:

Pointer date!!!

Ik wil hem zelf ook erg graag :slight_smile:

1 like

Heb óók voor dezelfde keuze gestaan. Vond de pointerdate met 40mm te klein en ben dus voor de pro pilot gegaan.

1 like


Pointer Date is echt een topper en draag hem met heel veel plezier :sunglasses:

6 likes

Welk model is dit? Ben deze volgens mij nog niet tegengekomen namelijk.

geweldig !

:face_with_hand_over_mouth:

1 like

Welk model is dit? Ben deze volgens mij nog niet tegengekomen namelijk.

Dit is de Oris Big Crown Pointer Date [Movember Edition] 2018, zwarte dail, wordt geleverd met een bruin leren band en gekleurde nato.

2 likes

:heart_eyes:

1 like