Poll: Advies voor nieuwe aankoop Oris

De nieuwe versie van de propilot heeft opgelegde cijfers. Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar het klinkt net wat spannender dan de versie met de geprinte cijfers. Beide zijn het mooie horloges overigens, dus alvast veel plezier!

2 likes

Een kleine nuance hierop, het begrip 0 komt inderdaad uit Mesopotamiƫ, maar de Babyloniƫrs kenden de 0 niet als getal (waarmee gerekend kon worden). Deze eer komt toe aan India, maar pas veel later.
Zo, en nu deze mier sexueel bevredigd is kunnen we weer verder met de Oris discussieā€¦

2 likes

Ah thanks! Prachtige uitvoering is dat zeg!

Volgens mij gewone eta en sellita. Prima uurwerkjes hoor, maar je komt ze bij zo veel andere merken tegen.
Als ik me niet vergis worden ze bij Oris niet technisch nog geĆ¼pgrade met silicium balans veer, grotere gang reserve of iets dergelijks. Alleen de rotor wordt voorzien van een klodder verf, wat dan t hart vh horloge moet voorstellen.

Bedankt. De voorpret van het informatie opzoeken, reviews bekijken en het passen in de winkel is voor mij altijd een feest. Heb zojuist de Pointer Date gepast en ik heb mijn keuze gemaakt voor de PD. Nu nog kijken waar ik de beste deal kan maken en dan het nieuwe jaar in met een prachtige uitbreiding van de collectie! Bedankt allen

2 likes

Was er niet een draadje door moderator gestart over t voorlopig alleen eigen fotoā€™s te plaatsen?
Kweenie of dat intussen n update heeft gehad dat bronvermelding erbij al okay is?