Poll: Audemars Piguet Royal Oak Offshore Chronograph Navy

Deze AP heeft mijn interesse gewekt.

Graag verneem ik wat jullie ervan vinden. Stel alle meningen, ervaringen en adviezen op prijs.

  • Kopen
  • Laten liggen

0 stemmers

image

2 likes

Lastig aangezien ik niet weet wat je nog meer in je collectie hebt. Ik zou dit horloge persoonlijk laten liggen.

2 likes

Vind het niks .maar ieder zijn eigen smaak .

2 likes

Ik ben niet overtuigd door dit model.
Er bestaan mooiere pandaā€™s (bv: Omega speedmaster mitsukoshi)
En mooiere APā€™s (bv de royal oak ā€˜normaleā€™ chronograph)

6 likes

Over het horloge heb ik geen mening maar gekleurde pushers/kronen vind ik 3 keer niets :pensive:

1 like

@septentrio ??? Explain yourself pls.

2 likes

Ik zou voor de ā€˜normaleā€™ Royal Oak gaan, veel stijlvoller en tijdlozer mijns inziens!

29 likes

Bwa als dit je ding is, dan kan je hier toch geen slechte koop aan doen? Ikzelf zou iets in het vintage spectrum gaan kiezen maar het gaat hier niet over mij :slight_smile:

Best een kek ding.

2 likes

Dan zou de JLC Master Compressor Diver en een IWC Pilot plaats moeten maken.

1 like

Er zijn mooiere Royal Oaksā€¦

3 likes

Speedy al in collectie, welliswaar geen panda.

1 like

Echt te druk naar mijn mening, de ā€œgewoneā€ Royal Oak vind ik oprecht mooier.

1 like

Lelijkere nog veel meer :slight_smile:

Van wat ik lees aan reviews schijnt deze in het echt toch wel erg mooi te zijn vanwege de blauwe accenten.

Heb hem dus nog nog niet in het echt gezien omdat het niet naast de deur is, maar ik heb inmiddels een aardig beeld.

1 like

Ik vind de ROO erg oncomfortabel dragen vanwege de hoogte van de kast.
De Diver draagt een stuk prettiger.

Safari en Panda vind ik de mooiste ROOs

1 like

Hij is volgens mij minder hoog dan voornoemde JLC en wat dat betreft ga ik er wat op vooruit.

Dit dus. But to each his own.

1 like

Mooi, maar dan deze:

7 likes

Ik heb de hele hype rondom de ROā€™s Offshore nooit goed begrepen. Al vaak een om de pols gehad om te proberen maar ik vind ze veel en veel te groot, te aanwezig, plomp zelfs. De safari is nog te behappen maar een gewone RO zou ik eerder overwegen. Ware het niet dat ik ze (en dat is mijn bescheiden mening natuurlijk) overpriced vind. Neemt niet weg dat de techniek en afwerking natuurlijk top zijn.

6 likes

Ik vind t een patserklatser

2 likes

Heb ook niet zoveel met die steroids-modellen. Eigenlijk alle aangepaste modellen van mooie klassiekers, zijn niet mijn ding.
Zo ook bijvoorbeeld met al die Nautilus modellen met een complicatie.

2 likes