Haha…eindbaasje
Op zich zeker niets mis mee idd. Echter als er geen fijnafstelling op een band zit dan zul je altijd momenten hebben dat de band té los zit. Een zware band gaat dan schuiven…en dat vind ik onprettig.
Ik heb op de Chuck band gestemd, maar je kunt heerlijk afwisselen met leder/suède/canvas natuurlijk.
Dat kan natuurlijk, maar:
Er hadden er inderdaad meer bij moeten zitten om voor iedere pols een goede passing te geven, maar die XL links kun je gewoon bijkopen voor een paar tientjes. Je moet net zo veel XL linkjes hebben als jouw pols nodig heeft, dan zit hij perfect.
Een zwaarder horloge moet een perfecte passing hebben, dan heb ik zelf geen last van het hogere gewicht.
De DA34 scheelt 10 gram met een SKX op solid oyster.
Hier heb je absoluut een punt, maar ik kan er prima mee leven.
@daffie, als jij de band per saldo niet fijn vind dragen, dan doe je hem toch gewoon weg. Looks alone zijn geen reden om hem te houden.
Holy shit ruit. Wat voor monsterpolsen heb jij
Eens. Maar verkopen zal nog niet zo makkelijk worden…zie mijn eerdere post hier omtrent.
Ik zou die band niet verkopen hoor. De kans bestaat (ja echt!) dat het horloge weer een keer weggaat. Met stalen band gaat je dat denk ik gemakkelijker lukken.
Ja dat is ook een goed punt. Al doe ik momenteel nog mijn uiterste best mijzelf te overtuigen dat dit een blijvertje is…
Die ervaring heb ik in ieder geval wel ja. Ik was de mijne op staal zo kwijt hier op het forum.
Ik draag nu zijn kleine broertje :
Dank Hans. Gevoelsmatig benadert jouw omschrijving het dichtst mijn eigen ervaring vwb look&feel van beide banden op de DC58.
Canvas !
Je zou kunnen zeggen dat ie op staal een stoere look heeft, maar Fliegers worden natuurlijk op lange lederen single-piece NATO’s gedragen. Dat wil zeggen dat je voor de Flieger look aan leer, canvas of een combinatie daarvan moet denken.
Staal is kil, te zwaar, te dik en eigenlijk gewoon best wel naar. Alle respect voor de Damasko band, maar die hoort onder een tank te liggen, en niet op de pols.
Goed…iemand interesse in een reserve band voor z’n Leopard 2…?
Hahahaha… Kijk niet naar mij. Als er nog ooit een Damasko komt, en dat kan zomaar, wordt het een DS30 Grün met tabaksbruine lederen vintageband.
Eenvoudigweg de comfortabelste nemen David…
Voor die week
Ik zou meer rekening houden met de flipperwaarde.
Ik ben flipperaar, ik mag dit zeggen. Dat is niet flipistisch.
Goede keuze in ieder geval.
…maar we zijn wel enigzins geflipt…
Jij ook. Dat staat 'm top. Nou nog een leertje bij kopen, die rupsband aan de lokale grondverzetter slijten, en je bent helemaal het heertje!
Aparte gozer ben je Chris…
Thx…ja erg gaaf en prettig op deze canvas band van onze eigen Ko.