Poll: Een eigen subforum te koop / gevraagd?

Voor…

RichardT Schreef:

Voor…

Het horlogeforum is voor mij charmant omdat er niet teveel “onderling ge-chat” en “geluld” wordt en omdat er niet teveel professionele handelaren aktief zijn.

Laat het een forum zijn voor liefhebbers en niets anders.

Als dat zo kan blijven dan ben ik ook helemaal voor, anders zou ik het jammer vinden…

Vriendelijke Groeten,

Morse.

Morse Schreef:

Het horlogeforum is voor mij charmant omdat er
niet teveel “onderling ge-chat” en “geluld” wordt
en omdat er niet teveel professionele handelaren
aktief zijn.

Laat het een forum zijn voor liefhebbers en niets
anders.

Als dat zo kan blijven dan ben ik ook helemaal
voor, anders zou ik het jammer vinden…

Vriendelijke Groeten,

Morse.

Hallo Morse,

Prima uitleg, ik ben het helemaal met je eens.
Laat het vooral zo blijven zonder dat oeverloze onderling gelul.( excusez le mot)

Vr.Gr.JanJ.

ik ben voor handig voor het zoeken van onderdelen gr.ron

Ondanks het risico van handelaren ben ik toch voor. Ik lees vaak tussen de regels door dat iemand van dit forum een klok verkocht heeft, waarvan ik denk: “mmmm, als ik dat geweten had…”

Overigens denk ik dat degenen die hier vaak komen, toch wel de aanbieder kennen en zo precies weten of het een handelaar of een liefhebber betreft.

Mick

genesis Schreef:

Commercieel en markplaats verkopers uitsluiten en
voor forumleden zal het een absolute aanvulling
zijn.

Genesis

heb voor gestemd,maar zou hier dan niet mogen verkopen???
pajero (jan de groot mp)

Mick Schreef:

Ondanks het risico van handelaren ben ik toch
voor. Ik lees vaak tussen de regels door dat
iemand van dit forum een klok verkocht heeft,
waarvan ik denk: “mmmm, als ik dat geweten had…”

Overigens denk ik dat degenen die hier vaak komen,
toch wel de aanbieder kennen en zo precies weten
of het een handelaar of een liefhebber betreft.

Mick

het een sluit het ander niet uit mick,ik ben in eerste instantie liefhebber en daarnaast handelaar in horloges,ik denk dat dat voor meer mensen geld hier op het forum

Ben ik helemaal met je eens. Sterker nog: het is de mooiste combinatie die ik mij kan voortsellen. Bij zo iemand koop ik het liefste mijn horloges!
Mijn reactie was er meer een op de algemene ‘angst’ dat het allemaal te commercieel zou worden. Zoals gezegd: ik ben voor, en al helemaal voor mooie aanbiedingen :smiley:

ik heb voor gestemd.

Maar is het niet mgelijk om sommige topic’s / sub fora niet zichtbaar te maken wanneer iemand niet is ingelogt ik ken fora waar dit zo is. Dan zou je de “overlast” van handelaren ook kunnen verminderen.

lijkt me een goed alternatief maar deze naam is wel verwarrend ik dacht dat deze poll was opgesteld door de echte beheerder.

Oh…dit is toch Henrik, neem ik aan?

Dat is ook zo, waarom dacht je van niet Oscar? Er is maar 1 beheerder…

Het is “de Beheerder” :wink:

Beheerder Schreef:

Dat is ook zo, waarom dacht je van niet Oscar? Er
is maar 1 beheerder…

Henrik rules…:wink:

The one and only (tu)

Als je commercieel ben zit ik daarniet op te wachten en vind ik dat dat geweerd moet worden, doe je het volledig op persoonlijke titel als prive persoon met je prive horloges dan heb ik er persoonlijk geen probleem mee. En Marktplaats verkopers die dit forum alleen als extra afzet gebied willen gebruiken kan kort over zijn, wegwezen hebben geen toegevoegde waarde omdat deze mensen geen affiniteit hebben met de hobby zoals de mensen die al lang op het forum komen.

Mocht het openen van te koop/verkoop tot ‘vervuiling’ lijden waardoor het forum zijn integriteit dreigt te verliezen dan zou het mijn voorkeur zijn om te stoppen met te koop/verkoop en terug te keren naar de oorspronkelijke setup.

Genesis

genesis Schreef:

Als je commercieel ben zit ik daarniet op te
wachten en vind ik dat dat geweerd moet worden,
doe je het volledig op persoonlijke titel als
prive persoon met je prive horloges dan heb ik er
persoonlijk geen probleem mee. En Marktplaats
verkopers die dit forum alleen als extra afzet
gebied willen gebruiken kan kort over zijn,
wegwezen hebben geen toegevoegde waarde omdat deze
mensen geen affiniteit hebben met de hobby zoals
de mensen die al lang op het forum komen.

Mocht het openen van te koop/verkoop tot
’vervuiling’ lijden waardoor het forum zijn
integriteit dreigt te verliezen dan zou het mijn
voorkeur zijn om te stoppen met te koop/verkoop en
terug te keren naar de oorspronkelijke setup.

Genesis

tjonge jonge wat fel tegen mp verkopers,ben je eens belazerd of zo,ik was en ben als liefhebber van horloges al op dit forum voor dat ik maar een horloge verkocht op mp.gelukkig heeft ieder zijn eigen mening en ik denk dat het hier een absolute aanvulling is.

Ik ben voor, maar dan zou ik het alleen zichtbaar maken voor de leden ( die ingelogd zijn ) zo voorkom je spam en andere nep aanbieders , het moet immers geen marktplaats worden.

groeten Martijn

Lijkt me een goed idee, leuk als dit doorgaat. (tu)