“Hoop ik”
Famous last words ?
“Hoop ik”
Famous last words ?
Het staat nu zo ingesteld dat mensen die niet zijn ingeschreven de Horlogemarkt niet kunnen zien. Is dat handig of beperk je daarmee het bereik te veel?
Mocht het zo zijn dat misbruik regelmatig voorkomt, kan ik de moderatie van Horlogemarkt altijd nog op achteraf zetten zodat ik een advertentie eerst goed moet keuren. Dat geeft dan af en toe wel een paar uur vertraging maar ja, echte haast hebben we toch geen van allen?
Veder sta ik open voor alle kritiek.
Dat is iets wat ik altijd miste op dit forum.
Goed idee !
Gooi maar vol dan Peter!
Gooi maar vol dan Peter!
Uuh ik weet niet wat jij bedoelt maare ik had het hier over :
Een eigen subforum te koop / gevraagd?
Ik weet niet precies wat ik vol moet gooien :S
Dat forum! Met vragen en aanbod!
Oooooh ik zie het je hebt Horlogemarkt verplaatst naar Forumoverzicht.
Ik dacht dat we een eigen subforum kregen met : Te koop aangeboden en Gevraagd
En Horlogemarkt gewoon erbij houden voor andere verkopers.
Nu beperk je toch weer andere verkopers, met een eigen forum voor leden heb je dat niet.
Graag, de andere optie is niet echt gebruiksvriendelijk, je kunt niets wijzigen en ik ben altijd weer de link kwijt om een advertentie te verwijderen…
hans cp
Het is een subforum van Horlogeforum.nl: www.horlogeforum.nl/list.php?15 (tenminste zo noem ik dat, een onderdeel van Holrogeforum).
En ik heb het Horlogemarkt genoemd vanuit historisch oogpunt maar de paginamarkt van de startpagina is er ook nog steeds: horloge.startpagina.nl/markt, die is voor jan en alleman.
Het is een subforum van Horlogeforum.nl:
www.horlogeforum.nl/list.php?15 (tenminste zo noem
ik dat, een onderdeel van Holrogeforum).
En ik heb het Horlogemarkt genoemd vanuit
historisch oogpunt maar de paginamarkt van de
startpagina is er ook nog steeds:
horloge.startpagina.nl/markt, die is voor jan en
alleman.
Ja ik zie het nu.
De naam leek op die andere pagina.
Je kan het ook alleen zien als je bent ingelogd.
Zo kan je dus alleen kopen van elkaar en een buitenstaander ziet het dus niet.
Maar dat is volgens mij ook de opzet als ik je schrijven lees waar je dit topic mee opent.
Maar aan de andere kant is het ook een beetje raar want als ik een horloge wil verkopen maakt het mij eigenlijk niet zoveel uit aan wie ik het verkoop.
Ik wil het zo snel mogelijk verkopen dus zal ik het ook weer op andere aanbiedplaatsen te koop zetten.
Het enige voordeel wat ik zie is dat je het van medeforummer koopt en dus wel betrouwbaar moet zijn.
Kan je het niet zo maken dat buitenstaanders wel kunnen zien wat er te koop is , maar zelf niet iets te koop kunnen aanbieden ?
Een eigen verkoopplek voor mensen van dit forum lijkt me een prima idee. Het heeft iets vertrouwds als je weet dat je je klokkie koopt van een liefhebber.
Het is trouwens wel online, maar is het ook al bruikbaar?! Misschien wil ik namelijk wel een van mijn horloges verkopen.
Misschien dat dit al eerder geopperd is maar hierbij dan nogmaals:
Het forum is voor iedereen “leesbaar”, echter wanneer iemand een bijdrage wil leveren dient diegene zich aan te melden. Doordat het te koop/gevraagd alleen zichtbaar is voor ingelogde leden raak je een groot potentieel kwijt. Waarom niet alles, inclusief te koop/gevraagd, leesbaar houden voor iedereen en de kwaliteit bewaken door de verplichting van aanmelden en de “extra” spelregels voor het te koop/gevraagd sub-forum.
Groet,
Marten
Peter en Marten dat was ook mijn idee, ik zal het forum openbaar maken voor iedereen. Maar posten natuutlijk zoals overal hier alleen voor mensen die ingeschreven staan.
Maar misschien is het een optie om eerst te leren lopen voordat we gaan rennen…
Genesis
Laten we maar een kijken hoe het zo gaat.