POLL : Keuze 500€ horloge (38mm)

Met drie ringen aan getallen en een datum ertussen geperst op de 3 uur positie, bekruipt mij juist het tegenovergestelde gevoel. Vooral die nutteloze, binnenste ring van 13 tot 24. Zonder die ring zou de Hamilton m’n stem hebben.

Tja, dat is military time, daar kan je niet onderuit met een fieldwatch.
Maar over het algemeen vind ik hem er smakelijk uitzien.
Ach, het is allemaal een kwestie van persoonlijke smaak en daarin
zijn we allemaal verschillend, gelukkig maar :grin:

Leuke aanbieding

2 likes

Had ik inderdaad ook net gezien maar mist net wat leuke details, zoals het rode puntje aan de secondewijzer, details op de wijzerplaat en de metalen band.
Gisteren wilde ik de Hamilton bestellen bij een webshop, staan daar ook allemaal Oris modelletjes in de aanbieding… misschien nog iets langer/beter oriënteren

2 likes

Spotgoedkoop inderdaad. Zeker het overwegen waard :+1:

1 like

Ik ga toch voor een nog veel leuker alternatief…
Met dank aan @Motormuis

De SubDelta Quattro, niet veel duurder (met de HF korting :wink:) en lekker eigenzinnig en robuust!

PS de Pelikaan komt er ook nog aan, eigenlijk ben ik voor 2019 al wel klaar, lijkt mij een leuk trio met mijn Pelagos erbij

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/optimized/4X/a/f/f/affe071275922c559684793cf85a226e287d5d1f_1_459x500.jpeg

4 likes

Als jij eentje uit de dirty dozen set kan vinden voor 500€ stuur mij dan maar een pb! :wink:

1 like

Beetje te optimistisch inderdaad :rofl:,maar een Timor zou nog wel te vinden kunnen zijn voor een redelijke prijs.

Moet inderdaad wel zeggen dat de prijzen voor deze horloges flink aan het stijgen is ,want ik heb zo’n Timor gehad ergens in 2003 en toen wilde niemand hem hebben.

Scheelt je toch weer iets

die is 42mm en niet op staal…

Zo beter, ben niet je secretaresse he XD

Secretaresses lezen beter voordat ze iets posten :rofl::rofl::rofl:

Toch nog bedankt!

1 like

Ben nu aan het sparen en hoop na mn stage rond de 1500€ te hebben gespaard. Wil dolgraag zn vertex bemachtigen maar ze zijn gewoon bijna niet meer te vinden.

1 like

jammer dat de kast nogal wat ‘‘patina’’ heeft.

Zelf deze gezien , heb ook een omega gezien maar vertex heeft echt mn voorkeur.

1 like

Nu nog één vinden die qua staat ergens tussen beide zit.