Poll: Keuzestress als nooit tevoren! GS Snowflake vs. Omega Aqua Terra

Is een fijn horloge, ga je veel plezier van beleven. Reden van verkoop was een nieuwe dj41. Gewoon jeuk dus.

1 like

Dank je, dj doet het ook altijd goed.

1 like

Omega want GS heeft gangreservewijzertjemetindicator

2 likes

Duidelijk de GS. Niks mis met de Omega, maar ook niets aparts.

2 likes

Normaal zou ik direct GS zeggen, maar die omega vind ik toch ook ontzettend mooi.
Omdat je maximaal 2 mocht kiezen zou ik ze allebei doen :partying_face:
Kunnen goed langs elkaar in de collectie

1 like

Anders pakken we die er gewoon even bij, … omdat het héle mooie foto’s zijn! :beers:

3 likes

Dank je!

Eerlijk gezegd was ik even te druk om te zoeken, achteraf had natuurlijk even snel door mijn topiclijst kunnen scrollen, maar toen was ik het al weer vergeten… Shame on me :roll_eyes:

3 likes

Da’s het voordeel als je je profiel niet op verborgen zet, dan kun je dat gewoon even door iemand anders laten doen … :sunglasses:

3 likes

Je kan ook naar blauwe snowflake aka skyflake kijken @jehebtWATgekocht heeft nog eentje te koop staan

2 likes

Ik heb de AT gehad naast mijn Snowflake.
Met mijn 19cm pols moet ik helaas zeggen dat de AT lomp oogde ten opzichte van de Snowflake. De eerste valt gewoon groter op de pols . Daarnaast is de AT nogal krasgevoelig door de gepolijste delen.

Al met al is mijn voorkeur de Snowflake. Maar dit gezegd hebbende is de AT echt een mooie all rounder.

4 likes

Bedankt voor jullie reacties allemaal!!
Vanmiddag komt iemand van Eugene van Baal langs met de twee horloges en zal ik de keuze maken :grimacing:
Maar wat verschillende hier al zeiden, welke van de twee het ook wordt mooi is ‘ie sowieso😉

Ik zal straks een fotootje plaatsen met de winnaar :muscle:t2:

Gr. Tom

3 likes

Die komt langs? :thinking::smile:

1 like

Dat is nog eens service! :+1:

Keuze al bekend?

1 like

YES!
de kogel is door de kerk!!!

Trotse en blije eigenaar van een GRAND SEIKO SNOWFLAKE!!!

Iedereen nogmaals bedankt voor de reacties en tips :+1:

31 likes

:heart_eyes:

Heb je nog foto’s van het uurwerk?

1 like

Top, gefeliciteerd. Mooi ding!

1 like

Proficiat! Erg knap, veel plezier! :star_struck:

1 like

hele verstandige keuze !
Mooiere wijzerplaat ga je niet vinden en die glijdende secondewijzer… :heart_eyes:

1 like

Haha nog geen tijd voor gehad, zal morgen eens kijken of ik een mooie foto met buitenlicht kan maken :+1:

Ja apart hè?
Wat @Meewtje zegt, dat is pas service!
Was heel gezellig en gemoedelijk met een bakkie koffie d’r bij. Eugene is echt een dikke aanrader!!!

2 likes