Goeie input…thx. 
Hahah, ja als je er wat mee kunt hé. Puur persoonlijk.
Donkerbruin is ook echt een prachtige kleur en zoals gezegd vind ik deze dan te.
Maar ben erg benieuwd omdat je toch ook veel voor donkerbruin voelt en croco, dus zie graag het resultaat.
Maar een zwarte croco met goede structuur, beetje mat/satijn lijkt me ook wel erg gaaf om af te wisselen.
Heb er wel eentje liggen die je is kunt proberen om te zien of het wat is, is alleen wel een small en 19cm lengte.
Zal best … maar ik heb volledig overtuigd zwart gestemd. En dan niet van dat velours maar gewoon een mooie leersoort.
Ik zit zelf dus met precies eenzelfde dilemma… Ik sta op het punt een vrij sober, maar prachtig horloge aan te schaffen … met een zwarte plaat en zwarte band. En dat gaat gewoon vervelen, dat weet ik al van mijzelf. Alternatieven om een zwarte plaat meer casual te maken zijn lastig (vind ik). Maar ik wil het horloge gewoon… 
Daarom ben ik fan van zulke plaatjes, die geven hoop en vind ik übercool:
Erg mooie combi idd…soms zitten er juweeltjes tussen. Het blijft kwestie van veel zoeken en browsen…en proberen ook.
Hans maakt ook hele mooie bandjes. Ik heb een tweede in bestelling.
Mijn eerste bandje via @slls:
En nu deze incoming (mijne zal 20-16mm worden):
Meer voorbeelden zijn te vinden op zijn website https://slls-watchstraps.blogspot.com/p/showcase.html
Daar ga ik eens neuzen…bedankt.
Zwart, bruin… Niks mis mee maar waarom niet eens wat anders?
Donkergrijs
Mahonie
Bordeaux
Wat ik in elk geval niet zo kiezen is een bandje met “vintage” zij stiksel
Goede opties…zeker.
Stiksel ok maar wel in dezelfde kleur als de band…en zeker niet licht.
Al doe je m met drie ouderwetse post elastieken om je pols: hij blijft fantastisch.

Dank maar het zal een meer klassiek bandje worden.
Meer klassiek he said. Nah…tijdelijk even op donkergrijze velours.
Draagt wel super comfi.
Kan dit of is het Heiligschennis? 
Qua kleur kan het prima.
Is al onderweg. 
Nice! Very nice indeed!
Je eerste Grand Seiko? Hoe bevalt ie? Hoe is de afwerking?

Blijft geweldig mooi. Hieronder m’n vorige 3…