Nice! Die zwarte heb je dus al gehad? Of is dat een andere? Ik vind het altijd lastig om te zien wat voor uurwerk erin zit bij Grand Seiko. Soms staat dat er niet op.
Dat was de teal kleur (blauwgroen).
In m’n vorige drie zit het 9F62 uurwerk. In mijn nieuwe het 9F82 uurwerk. Staat er altijd op overigens. Technisch geen verschil. De nieuwe is 40mm en de anderen zijn 37mm.
Ik bedoel dat het lastig te zien is vanaf een foto op de dial
. Heb helaas nog nooit een Grand Seiko in real life mogen aanschouwen.
Haha…dat klopt idd. (maar dat zal voor de meeste horloges gelden)
Wellicht tijd voor een NA…? 

Haha even genoeg NA’s gehad dit jaar. Ben er even klaar mee. Hopelijk eind volgende jaar een keer een Rolex Explorer I en tot die tijd niks (high-end/duurs) meer. Enige wat er waarschijnlijk nog inkomt is een Hamilton Khaki Field Mechanical No Date, maar dat gaat gelukkig om hele andere prijzen.
Inderdaad een mooie combinatie! Zelf ben ik ook altijd fan van cognac, gaat met veel horloges prima samen en ook in dit geval denk ik.
Ziet er zeker mooi uit. Maar toch heb ik persoonlijk niet de voorkeur voor die kleur band op mijn horloges. Puur persoonlijk natuur.
Enne, een keertje gewoon richting Utrecht rijden?
Je weet hoe destijds de champagne GS op een suède band eruit zag.
De zoektocht eindigde daar omdat je echt gewoon lekker de banden naast elkaar kunt leggen, voelen, kleurcombinaties maken, etc.
Zo ben ik ook op de niet zo fotogenieke maar in werkelijkheid verrassend mooie combi gekomen voor mijn huidige GS.
Foto’s en ideeën vertekenen altijd. En bij dit soort horloges krijg ik altijd het idee, “ik bestel ook geen pak online omdat ik overtuigd wil zijn hoe het staat, dus ga ik naar een gedegen kledingzaak”.
Weer mijn paar centen. 
Donkergrijs, olifant
Zwart, hagedis
Dank Jaco. Ik heb wel het idee gevormd dwz een donkerbruin leer bandje met breed Croc motief (@vierport
) …blijft imo toch het mooist op een klassiek horloge. Helaas kom je voor de echt mooie kwaliteit band dan in de hogere prijsklasse uit (> 120). Maar dat heb ik er best voor over.
In de tussentijd beetje pielen met de bandjes die ik heb liggen. En deze is onderweg om eens te zien of het iets is…prima prijs ook.

No prob.
Is ook slechts tijdelijk totdat ik bandje hierboven binnen heb.
Dat…is een prachtige kleur! Misschien kom ik er nog bij je op terug Ko…thx. 
Zo, dat is zeker een prachtige band. Denk dat ik even met je moet praten Ko. 
Ik zoek nog wat voor mijn vintage GS.
Lijkt me een nette combi. Vind deze kleur wel mooi en ook de print is mooi. Zelf zou ik als eerder al aangegeven voor dit gaan.
Ook zat ik gisteren al met Remy in mijn hoofd van 7T2straps want die maakt banden zo perfect en mooi als ik nog van geen ander gezien heb. Al zou ik geen vintage look nemen voor dit horloge maar misschien kan hij wel iets maken voor je wat past op het horloge. Dan zou ik hem zeker aanraden.
Eentje op maat laten maken is zeker ook een optie. Later eens nader bekijken.