Poll : Kleur band voor Grand Seiko

Ik heb al diverse horloges gehad waarvoor ik @anon94081762EV in gedachten had echter waren het geen blijvers. Nu moet ik die Sinn nog afwachten maar dat is wel een horloge dat als die blijft waar ik dan wel een mooie custom band bij zou willen.

2 likes

Altyd welkom :wink:

2 likes

I know maar als ik bij jou aanklop dan moet ik wel een mooi horloge hebben wat ik wil houden. Hopelijk is de te verwachten NA er 1 die mag blijven.

1 like

Bandje van ABP binnen…supermooie kwaliteit. Maar wat mij betreft net niet qua kleur. Sowieso 19mm dus niet geschikt voor de nieuwe Grand Seiko (was voor vorige blauwe gs bedoeld) en gaat dus retour.

3 likes

Eens, dit is geen mooie kleur bruin. En het past deze beauty dan ook voor geen meter dus je hebt gelijk :+1:

Altijd vervelend om van plaatjes te kopen met dit soort dingen, lijkt het supermooi krijg je toch een hele andere kleur.

Ik had het met mijn CW, hebben nieuwe kleuren maar staan de oude nog op het net dus koop je iets totaal anders…

1 like

Eens. Btw op de gs met blauwe wijzerplaat was het mooi geweest vermoed ik.

Op naar de volgende…:wink:

1 like

Eentje op maat bestellen bij onze bandenbazen?
Zo heeft Ko een top kleur voorgesteld bij mijn Ranger met zwarte plaat. Deze is te casual qua look, maar het is maar om het kleur te tonen…

4 likes

:+1: Dank Jasper…is zeker iets dat ik in het achterhoofd heb. Mooie kleur idd.

1 like

Misschien wel ja maar als deze kleur zie is dat niet het bruin wat ik mooi vind. Wellicht zou het een prima combi zijn op de blauwe ik denk dat ik de kleur niet mooi zou blijven vinden.
Maar de blauwe is er niet meer en gaat het om wat jij er zelf van vind.

Edit: het bandje zelf ziet er wel goed uit qua kwaliteit, daar mankeert weinig aan.

1 like

Eens. Deze kleur is het net niet. We zoeken rustig verder…:+1:

1 like

Ik zou meer richting roodbruin gaan, maar het is niet gemakkelijk oordelen op foto’s. Kwam op deze plaatjes uit:

imageimage

Veel succes met de zoektocht en fijn eindejaar :wink::+1:

3 likes

Mooie kleuren…dat lijkt mij wel wat! :ok_hand: Dankjewel voor de input Jasper. Jij ook alvast een prettige, gezellige en veilige jaarwisseling toegewenst. :clinking_glasses:

1 like

Ps…deze krijg ik overmorgen binnen…is een probeersel…beetje afhankelijk van kleur bruin.

2 likes

Dat ziet er al beter uit :+1: We zien het wel passeren :wink:

Dit bordeaux op mijn Hamilton vind ik ook nog steeds top:

1 like

Ja ook mooi. In die richting (rood/goud bruin) zal het moeten gaan worden…met lichte Croc print heeft de voorkeur.

1 like

Klinkt goed! En dan niet meer flipperen he, beter wordt het niet :smile:

1 like

:see_no_evil::laughing:

1 like

Vandaag een lederen band op m’n GS gedaan, om te kijken of het staat.
De kleur wel vind ik, alleen nu zie ik goed waar de band meer vulling nodig heeft om mooier te staan op dit model