Poll.... speedy of tudor black bay (blue)

Hij is er natuurlijk ook met saffier. Heb je meteen een zichtbodem waardoor je kan kijken naar dat mooie uurwerk!

Ik vind de Speedmaster zeer mooi, maar ik zou voor de Tudor gaan (die heb ik toevallig ook in Red) omdat die makkelijker draagbaar is en minder kwetsbaar. Let wel: dit is mijn persoonlijke situatie. Ik kan niet voor een ander kiezen! :relaxed:

There you go… Daarnaast zijn eventuele krasjes bij Hesalite er gemakkelijk uit te poetsen. Echt fragiel is een Speedmaster niet. Klokje is in de jaren 60 redelijk uitvoerig gestest en OK bevonden. Qua waterdichtheid zou ik me ook niet te druk maken. 50 meter waterresist dus regenbui en kraan kan allemaal. Er zijn er die er gewoon mee gaan zwemmen…:sweat_smile:

Overigens vind ik qua look en feel de Tudor Haritage Ranger beter vergelijkbaar met een Speedy. Met schroefkroon, ontspannen hoogte en 15 bar wellicht best of both worlds…

Beide gehad, tegelijk zelfs…

Bb nog steeds een top duiker in zijn segment vind ik, erg veel en graag gedragen. Wat kleine dingen die me begonnen te storen maar pure smaak kwesties.

Speedy heel snel weer geflipperd, gevoel was er niet. Vind hem op foto’s nog steeds 1 van de mooiste horloges maar in jet echt viel hij me tegen. Handwinden ook niet wat voor mij, draagcomfort wel echt super.

1 like

Stomme vraag misschien… maar wat maakt het dat de prijs van deze speedy… VERKOCHT: Omega Speedmaster Professional (3590.5000, full set)

Meer is dan een nieuwe via een grijze dealer? Deze vraag is absoluut niet lullig bedoeld naar de verkoper maar meer voor mijn beeld vorming waar im evt op moet letten bij het aanschaffen van een nieuwe of een pre owend

Tritium speedies zijn geliefd. Deze is echter gewoon zeker 1000 piek te duur voor een particuliere aanbieder.

Tudor. Heb vooralsnog niets met de Speedy.

Zit met hetzelfde dilemma, maar we hebben ook een twee meter hoog schaalmodel van een Saturn 5 in onze woonkamer staan, dussss… zal toch eerder de Speedy worden :slight_smile:

Wat denken jullie hier van? Kan iemand mij vertellen of het gaat om een originele speedy (reduced)?

Omega Speedmaster Reduced
http://link.marktplaats.nl/m1194921921?utm_source=ios_social&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad