Ik ben zo boos dat ik het verkeerd schreef.
Ferm en langdurig naar beneden vegen.
Ik kan dit beamen.
ultieme Rolex Submariner hommage
Hee hallo ik zit te eten
Een hommage is alsof je gemalen dextro energy inhaleert omdat scarface je lievelingsfilm is
Omdat het er in hun (matige) ogen wellicht een tikje op lijkt. Definieer dan eerst eens de term hommage…
Je bent de Grovana coral reef vergeten…
Begin nu dat Invicta geleuter en dat gezwets over hommages wel echt een beetje kotsbeu te worden. Ik heb mij een beetje proberen in te houden, maar dat kan ik niet langer. Weg met die gore replica troep!
Ik ben helemaal niets vergeten, het is de poll van @Chillekasper. Ik ben slechts de faciliterende ICT nerd die de poll heeft gemaakt.
Jaja lul jezelf er maar weer uit
Helaas geen foto van de Ginault meer maar heb wel 2 andere/nieuwe !!!
En nee mij interesseert het geen reet wat mensen/jij ervan vindt
Ah, @W.E je krijgt gezelschap. Dat is dan weer een meevaller.
Mij interesseert het ook geen reet wat ik er van vind.
Raar dat niemand de SKX007 roept, dat is toch het ultieme antwoord op elke horlogevraag?
Breitling Superocean II, Tudor Black Bay, Tag Heuer Aquaracer en Seiko SPB077, SPB051 en SKX007 hommages van de Rolex Submariner noemen? Wauw. Zijn mijns inziens stuk voor stuk horloges met een eigen identiteit en karakter. Iets wat al die hommage replica knip en plak meuk met een andere tekst op de dial absoluut niet heeft.
Hebben jullie al gezien hoe goedkoop een goede VPN-dienst tegenwoordig is?!
Danke, herr keine Roboter!
Ik krijg een onpasselijk gevoel van de constante, verongelijkte verontwaardiging over homages/kopieën/etcetera en de schier oneindige hypocrisie die met dat onderwerp gemoeid is. Een beetje hetzelfde gevoel dat ik kreeg toen ik las dat de organisatie van een niet nader te noemen evenement zich verplicht voelde om zich te verontschuldigen voor ‘Allah’s Afbakbar’.
Shit happens, deal with it.
Hartstikke leuk dat je op mij aan het antwoorden bent maar dit is niet mijn topic noch mijn poll vriend.
Was ook niet direct aan jou bedoeld, mi scuzi.
Meer aan heel die waslijst waar ook iconen tussen staan.